Чорна, А. В. (2017) Scrum методологія, як практичний метод підготовки інженерів-програмістів. Інформаційні технології в освіті та науці: зб. наук. пр., 1 (9). с. 287-291. ISSN 978-617-7346-32-5
Text
Чорна.PDF - Опублікована Версія Скачати (268kB) |
Резюме
У статті висвітлена загальна концепція та принципи гнучкої методології розробки програмного забезпечення, як платформи при підготовці майбутніх фахівців. Обґрунтовані переваги і недоліки зазначеної методології. Проведено порівняльний аналіз гнучких методологій: екстремальне програмування, Scrum, Kanban, «ощадлива розробка», «розробка керована функціональністю». Обрана методологія Scrum сімейства гнучких методологій Agile, як одна з найбільш ефективних методологій при підготовці майбутніх інженерів-фахівців в процесі вивчення фахових дисциплін.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > Q Наука (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 18 Вер 2017 08:28 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1369 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |