Чорна, А. В. (2019) Аналіз сучасного стану сформованості управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів у педагогічній теорії та практиці. Інноваційна педагогіка, 2 (19). с. 125-130. ISSN ISSN 2663-6085
Text
Одеса_2019.pdf Скачати (683kB) |
Резюме
У роботі авторка розкриває особливості сучасного стану рівня сформованості управлінської компетентності у рамках проходження навчання у закладах вищої освіти. Визначені структурні компоненти управлінської компетентності. Описаний сучасний розвиток напрямів основних тенденцій наукових досліджень управлінської компетентності. Відповідно до визначених напрямів розкрита методологія професійного розвитку керівника-лідера у рамках підготовки майбутнього інженера-програміста. Визначена мета методології, теоретико-методологічні засади розвитку лідерського потенціалу інженерів-програмістів: базові поняття, закономірності та принципи. Авторка наголошує про те, що сучасні педагогічні програми потребують запровадження психологічного супроводу у процес підготовки лідерів, що якісно підвищує рівень їхньої професійної компетентності. Авторка аналізує складові частини розвитку лідерської компетентності та основні загальноприйняті компетенції керівника-лідера, у своїх судженнях науковець доводить, що за допомогою розвинених лідерських якостей у менеджерів проектів ІТ-сфери всі дії команди розробників стають цілеспрямованими, здатність встановлювати цілі завжди призводить до результатів, покращення рівня планування, розвиває навички роботи в команді, надає змогу майбутнім керівникам навчитися якісній делегації влади та підвищує рівень зміцнення мотивації персоналу і самомотивації. Наведена психолого-педагогічна технологія розвитку управлінської компетентності керівників, що передбачає трансформацію змісту навчання у напрямку лідерства; розроблення і використання як ключового орієнтира профілю компетенцій; забезпечення зв’язку між складовими навчальної програми та компетенціями профілю; ідентифікацію методів діагностики, розвитку й оцінювання компетенцій з профілем компетентності керівника-лідера.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2361 Учбовий план Q Наука > Q Наука (Загальне) Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 27 Трав 2020 07:20 |
Останні зміни: | 06 Жов 2020 07:46 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9123 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |