МДПУ репозиторій

Аналіз сучасного стану сформованості управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів у педагогічній теорії та практиці

Чорна, А. В. (2019) Аналіз сучасного стану сформованості управлінської компетентності майбутніх інженерів-програмістів у педагогічній теорії та практиці. Інноваційна педагогіка, 2 (19). с. 125-130. ISSN ISSN 2663-6085

[img] Text
Одеса_2019.pdf

Скачати (683kB)

Резюме

У роботі авторка розкриває особливості сучасного стану рівня сформованості управлінської компетентності у рамках проходження навчання у закладах вищої освіти. Визначені структурні компоненти управлінської компетентності. Описаний сучасний розвиток напрямів основних тенденцій наукових досліджень управлінської компетентності. Відповідно до визначених напрямів розкрита методологія професійного розвитку керівника-лідера у рамках підготовки майбутнього інженера-програміста. Визначена мета методології, теоретико-методологічні засади розвитку лідерського потенціалу інженерів-програмістів: базові поняття, закономірності та принципи. Авторка наголошує про те, що сучасні педагогічні програми потребують запровадження психологічного супроводу у процес підготовки лідерів, що якісно підвищує рівень їхньої професійної компетентності. Авторка аналізує складові частини розвитку лідерської компетентності та основні загальноприйняті компетенції керівника-лідера, у своїх судженнях науковець доводить, що за допомогою розвинених лідерських якостей у менеджерів проектів ІТ-сфери всі дії команди розробників стають цілеспрямованими, здатність встановлювати цілі завжди призводить до результатів, покращення рівня планування, розвиває навички роботи в команді, надає змогу майбутнім керівникам навчитися якісній делегації влади та підвищує рівень зміцнення мотивації персоналу і самомотивації. Наведена психолого-педагогічна технологія розвитку управлінської компетентності керівників, що передбачає трансформацію змісту навчання у напрямку лідерства; розроблення і використання як ключового орієнтира профілю компетенцій; забезпечення зв’язку між складовими навчальної програми та компетенціями профілю; ідентифікацію методів діагностики, розвитку й оцінювання компетенцій з профілем компетентності керівника-лідера.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2361 Учбовий план
Q Наука > Q Наука (Загальне)
Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 27 Трав 2020 07:20
Останні зміни: 06 Жов 2020 07:46
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9123

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу