Сегеда, Н. А. (2017) Акмеологічний дискурс аксіосфери професійного зростання педагога. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. пр., 1. (23). с. 192-198. ISSN 2309-9763
|
Text
Акмеологічний дискурс аксіосфери.pdf Скачати (716kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розкрито акмеологічну сутність ціннісно-смислової регуляції професійного зростання педагога. Використано метод наукової рефлексії змісту аксіосфери викладача вищої школи. Аксіосферу педагога визначено як складно організований феномен, у якому співіснують духовно-практичні і матеріально-практичні цінності. Виявлено інваріантну функцію аксіосфери - ціннісно-смислову регуляцію професійного зростання викладача. Виокремлено систему ціннісної структурованості аксіосфери (внутрішні, зовнішні соціально цінні мотиви, особистісна система цінностей, професійні, педагогічні цінності). Системоутворювальним ядром аксіосфери визначено якість Людини.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 17 Лип 2019 12:47 |
Останні зміни: | 18 Січ 2021 16:56 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4370 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |