Сегеда, Н. А. (2017) Акмеологічний дискурс аксіосфери професійного зростання педагога. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. пр., 1. (23). pp. 192-198. ISSN 2309-9763
Акмеологічний дискурс аксіосфери.pdf
Download (716kB) | Preview
Abstract
У статті розкрито акмеологічну сутність ціннісно-смислової регуляції професійного зростання педагога. Використано метод наукової рефлексії змісту аксіосфери викладача вищої школи. Аксіосферу педагога визначено як складно організований феномен, у якому співіснують духовно-практичні і матеріально-практичні цінності. Виявлено інваріантну функцію аксіосфери - ціннісно-смислову регуляцію професійного зростання викладача. Виокремлено систему ціннісної структурованості аксіосфери (внутрішні, зовнішні соціально цінні мотиви, особистісна система цінностей, професійні, педагогічні цінності). Системоутворювальним ядром аксіосфери визначено якість Людини.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4397 not found. |
Date Deposited: | 17 Jul 2019 12:47 |
Last Modified: | 18 Jan 2021 16:56 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4370 |