МДПУ репозиторій

Розспівування хорового колективу як метод удосконалення вокально-технічних навичок співаків

Переверзєва, Олена (2023) Розспівування хорового колективу як метод удосконалення вокально-технічних навичок співаків. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (30)). с. 86-95. ISSN 2219-5203

[img] Text
Стаття.pdf

Скачати (766kB)

Резюме

У статті систематизовано рекомендації щодо розспівування хору, які розроблені на основі програми освітньої компоненти «Хорове диригування». У публікації визначено основні завдання для диригента хору в процесі розспівування хорового колективу, обґрунтовано сутність і значення поняття «розспівування хору», проаналізовано специфічні особливості розспівування хорових колективів, досліджено методологічні аспекти постановки голосового апарату учасників хору, виявлено шляхи вдосконалення вокально-хорових навичок в контексті видів, ролі та значення розспівок в хоровому колективі. У статті виявлено закономірність художньо-виконавських критерій за умови достатнього рівня володіння вокально-технічними навичками, наявність яких перетворює хоровий колектив у міцний, якісний, монолітний музичний інструмент, спроможний до здійснення надскладних технічних і художніх завдань. Володіння вокально-технічними навичками, незалежно від кількісно-якісного складу хорового колективу є основоположним чинником досягнення професійного рівня виконавської майстерності. Розгалуження та узагальнення специфічних особливостей розспівування професійного хору, як методу постановки голосового апарату вимагає належного наукового аналізу та дослідження. Апробація наведених досліджень в процесі репетиційної роботи з хоровим колективом доводить логічність, структурованість та актуальність даного матеріалу. Описані у статті рекомендації вдосконалять основні знання, вміння та навички студентів – майбутніх вчителів музичного мистецтва в процесі розспівування хорового колективу з метою моделювання навчально-виховного процесу, музично-естетичної діяльності, як важливого засобу самоосвіти і самовиховання освітян.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: викладач Олена Переверзєва
Дата внесення: 28 Лист 2023 22:53
Останні зміни: 28 Лист 2023 22:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13259

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу