Переверзєва, Олена (2023) Розспівування хорового колективу як метод удосконалення вокально-технічних навичок співаків. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (1 (30)). pp. 86-95. ISSN 2219-5203
![Стаття.pdf [thumbnail of Стаття.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Стаття.pdf
Download (766kB)
Abstract
У статті систематизовано рекомендації щодо розспівування хору, які розроблені на основі програми освітньої компоненти «Хорове диригування». У публікації визначено основні завдання для диригента хору в процесі розспівування хорового колективу, обґрунтовано сутність і значення поняття «розспівування хору», проаналізовано специфічні особливості розспівування хорових колективів, досліджено методологічні аспекти постановки голосового апарату учасників хору, виявлено шляхи вдосконалення вокально-хорових навичок в контексті видів, ролі та значення розспівок в хоровому колективі.
У статті виявлено закономірність художньо-виконавських критерій за умови достатнього рівня володіння вокально-технічними навичками, наявність яких перетворює хоровий колектив у міцний, якісний, монолітний музичний інструмент, спроможний до здійснення надскладних технічних і художніх завдань.
Володіння вокально-технічними навичками, незалежно від кількісно-якісного складу хорового колективу є основоположним чинником досягнення професійного рівня виконавської майстерності. Розгалуження та узагальнення специфічних особливостей розспівування професійного хору, як методу постановки голосового апарату вимагає належного наукового аналізу та дослідження. Апробація наведених досліджень в процесі репетиційної роботи з хоровим колективом доводить логічність, структурованість та актуальність даного матеріалу.
Описані у статті рекомендації вдосконалять основні знання, вміння та навички студентів – майбутніх вчителів музичного мистецтва в процесі розспівування хорового колективу з метою моделювання навчально-виховного процесу, музично-естетичної діяльності, як важливого засобу самоосвіти і самовиховання освітян.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання |
Depositing User: | Users 4411 not found. |
Date Deposited: | 28 Nov 2023 22:53 |
Last Modified: | 28 Nov 2023 22:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/13259 |