МДПУ репозиторій

Ґенеза понять «компетенція» та «компетентність» у світлі сучасної освітньої парадигми

Проценко, Андрій та Котова, Олена та Ушаков, Віктор (2021) Ґенеза понять «компетенція» та «компетентність» у світлі сучасної освітньої парадигми. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи, 5. с. 220-228.

[img] Text
Проценко А_Котова О_Ушаков В.pdf

Скачати (753kB)

Резюме

У вітчизняній вищій школі є прийнятним нормативний для сучасної міжнародної системи освіти компетентнісний підхід. Центральними категоріями компетентнісного підходу є поняття «компетенція» і «компетентність», які часто використовуються як синоніми. Хоча смислове наповнення цих понять дещо перетинається, однак поняття «компетентність» співвідноситься із властивостями особистості та її повноваженнями (індивідуальним суб’єктом), а «компетенція» – із повноваженнями як колективного, так і індивідуального та має нормативний, прескриптивний характер

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін
Користувач, що депонує: Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін
Дата внесення: 03 Черв 2021 07:59
Останні зміни: 03 Черв 2021 07:59
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11812

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу