Ґенеза понять «компетенція» та «компетентність» у світлі сучасної освітньої парадигми

Проценко, Андрій and Котова, Олена and Ушаков, Віктор (2021) Ґенеза понять «компетенція» та «компетентність» у світлі сучасної освітньої парадигми. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи, 5. pp. 220-228.

[thumbnail of Проценко А_Котова О_Ушаков В.pdf] Text
Проценко А_Котова О_Ушаков В.pdf

Download (753kB)

Abstract

У вітчизняній вищій школі є прийнятним нормативний для сучасної міжнародної системи освіти компетентнісний підхід. Центральними категоріями компетентнісного підходу є поняття «компетенція» і «компетентність», які часто використовуються як синоніми. Хоча смислове наповнення цих понять дещо перетинається, однак поняття «компетентність» співвідноситься із властивостями особистості та її повноваженнями (індивідуальним суб’єктом), а «компетенція» – із повноваженнями як колективного, так і індивідуального та має нормативний, прескриптивний характер

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін
Depositing User: Users 30 not found.
Date Deposited: 03 Jun 2021 07:59
Last Modified: 03 Jun 2021 07:59
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11812

Actions (login required)

View Item
View Item