Проценко, Андрій and Котова, Олена and Ушаков, Віктор (2021) Ґенеза понять «компетенція» та «компетентність» у світлі сучасної освітньої парадигми. Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи, 5. pp. 220-228.
Проценко А_Котова О_Ушаков В.pdf
Download (753kB)
Abstract
У вітчизняній вищій школі є прийнятним нормативний для сучасної міжнародної системи освіти компетентнісний підхід. Центральними категоріями компетентнісного підходу є поняття «компетенція» і «компетентність», які часто використовуються як синоніми. Хоча смислове наповнення цих понять дещо перетинається, однак поняття «компетентність» співвідноситься із властивостями особистості та її повноваженнями (індивідуальним суб’єктом), а «компетенція» – із повноваженнями як колективного, так і індивідуального та має нормативний, прескриптивний характер
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін |
Depositing User: | Users 30 not found. |
Date Deposited: | 03 Jun 2021 07:59 |
Last Modified: | 03 Jun 2021 07:59 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/11812 |