Волкова, В. А. (2014) Роль куратора у соціально-психологічній адаптації студентів-першокурсників. Педагогіка і психологія професійної освіти: науково-методичний журнал (2). с. 162-171.
|
Text
Волкова В. статья Львов 14-ФАХ конвертирован.pdf Скачати (216kB) | Перегляд |
Резюме
Прискорення процесів адаптації першокурсників до нового для них образу життя і діяльності, дослідження психологічних особливостей, психічних станів, виникаючих у навчальній діяльності на початку навчання у вищій школі, а також виявлення педагогічних і психологічних умов активізації даного процесу є надзвичайно важливими завданнями. Проте, організація навчальної діяльності на першому курсі не забезпечує на достатньому рівні адаптацію студентів до специфічних умов вищої школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Користувач, що депонує: | Кафедра дошкільної освіти і соціальної роботи |
Дата внесення: | 08 Лип 2019 12:07 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3776 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |