Стотика, І. та Власенко, Е. та Стотика, О. (2015) Реалізація компетентнісного підходу в інструментально-виконавській підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 1 (14). с. 281-286.
|
Text
Стаття СтотикаІ.Г. Власенко Е.А..pdf Скачати (257kB) | Перегляд |
Резюме
У статті розглядаються особливості реалізації компетентнісного підходу в процесі викладання дисциплін музично-виконавського циклу в загальній підготовці майбутнього вчителя музичного мистецтва. Розмежовано зміст понять «компетенція» і «компетентність». Ґрунтуючись на розумінні компетентності як якісного результату освітнього процесу розкрито особливості компетентнісного підходу та його практичне спрямування .Висвітлено складники й різновиди компетенцій відповідно до державного стандарту педагогічної освіти . Акцентується увага на важливій ролі освітнього простору вищого навчального закладу у формуванні компетенцій. Наголошується на творчому характері інструментально-виконавської підготовки й окреслюється перспектива подальшого розвитку компетенцій майбутніх фахівців
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра інструментального виконавства та музичного мистецтва естради |
Дата внесення: | 13 Серп 2019 07:22 |
Останні зміни: | 05 Жов 2020 09:21 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5271 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |