МДПУ репозиторій

Використання технологій адаптивного навчання у процесі підготовки інженерів-програмістів за скороченим терміном у ВНЗ

Крашеніннік, І. В. (2017) Використання технологій адаптивного навчання у процесі підготовки інженерів-програмістів за скороченим терміном у ВНЗ. Адаптивні технології управління навчанням: матеріали III Міжнар. конф. (Одеса, 25-27 жовтня 2017 р.). с. 55-58.

[img]
Перегляд
Text
Матеріали ATL-2017-55-58.pdf - Опублікована Версія

Скачати (184kB) | Перегляд

Резюме

Нині існує значний попит на фахівців у галузі інформаційних технологій, зокрема інженерів-програмістів. Такий висновок можна зробити на основі навіть побіжного перегляду вакансій, розміщених на спеціалізованих web-сайтах, таких як: rabota.ua, www.trud.gov.ua (Україна), de.jooble.org, joblift.de (Німеччина), www.indeed.com, us.best-jobs-online.com (США) та багатьох інших. Це доводять і численні дослідження, що проводяться вченими, статистичними установами, а також різноманітними неурядовими організаціями і засобами масової інформації багатьох країн світу. Адаптивні курси можуть бути ефективно використані у процесі навчання інженерів-програмістів у ВНЗ за програмами скороченого циклу, оскільки дозволяють узгодити його з попередньою підготовкою студентів, а також враховувати їхні дії і уподобання. Суттєвою проблемою, яка вимагає розв’язання, є необхідність розробки таких курсів, оскільки відкриті ресурси наразі практично відсутні. Створювати адаптивні курси можна, наприклад, на платформах Smart Sparrow (https://www.smartsparrow.com/) або Stepic.org (https://stepik.org/).

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 21 Вер 2020 10:02
Останні зміни: 21 Вер 2020 10:02
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10654

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу