Гармаш, О. Л. (2019) Інноваційний англомовний лексикон як складова лінгвістичної підготовки сучасного студента-філолога. Philological education as a component of the education system in Ukraine and eu countries, march 25 - april 5, 2019. с. 27-30.
Text
Гармаш_ стажування_2019.pdf Скачати (2MB) |
Резюме
В тезах доповідей автор вказує на те, що формування мовної компетенції сучасного студента-філолога вимагає, насамперед, знання інноваційної англомовної лексики. Саме оволодіння новим мовним матеріалом, який на лінгвальному рівні знаменує процеси глобалізації, стає необхідною складовою, що має інтегруватись як в нормативні навчальні дисципліни за фахом, так і у відповідні дисципліни за вибором студента в системі вищої філологічної освіти в Україні та ЄС.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 30 Черв 2020 10:11 |
Останні зміни: | 30 Черв 2020 10:11 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10342 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |