МДПУ репозиторій

Газетно-публіцистичний текст як один із засобів інтенсифікації навчального процесу з іноземної мови

Надольська, Ю. А. (2020) Газетно-публіцистичний текст як один із засобів інтенсифікації навчального процесу з іноземної мови. Humanitarian paradigm, 1 (3). с. 69-77. ISSN 2663-5186

[img] Text
Надольська Ю.А. Газетно-публіцистичний текст як один із засобів інтенсифікації навчального процесу з іноземної мови.pdf - Опублікована Версія

Скачати (195kB)

Резюме

Актуальність досліджуваної проблеми полягає в тому, що сьогодні перед викладачами іноземної мови стоїть складне завдання – сформувати в студентської молоді здібності до вивчення іноземної мови (у нашому прикладі – німецької) за допомогою газетно-журнальної публіцистики, шляхом аналізу німецькомовних газет і журналів, стереотипів мислення, із зануренням в іншу національну ментальність. Мета наукової розвідки – допомогти студентам набути комунікативну, соціокультурну та країнознавчу компетенції аналізуючи автентичні газетнопубліцистичні тексти, які, на нашу думку, допомагають викладати та аргументувати свої думки досить впевнено та зрозуміло. Досліджувана проблема вимагає використання цілої низки методів, зокрема методу аналізу науково-методичної літератури, методу впровадження інноваційних технологій у вивчення іноземної мови, цілісного психолого-педагогічного аналізу спостережень, елементів частковопошукового методу, а також методу порівняльного аналізу мовних явищ, якому належить чільне місце серед решти методів. У статті наголошено, що для викладача дуже важливо підібрати таку німецькомовну газетну статтю, котра б за тематикою входила в коло інтересів студентів й адаптувалася до рівня їхніх знань, була насичена активними лексичними одиницями та граматичними структурами відповідно до робочої навчальної програми. Запропоноване наукове дослідження може слугувати методичною вказівкою для студентів у процесі опанування ними німецької мови на основі газетних текстів. Ключові слова: газетно-публіцистичні тексти, комунікативна компетенція, автентичність, критичне мислення, німецька мова, інтенсифікація навчального процесу, інноваційні технології, німецькомовна газетна стаття

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PC Романські мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов
Користувач, що депонує: Кафедра германської філології
Дата внесення: 18 Січ 2022 13:35
Останні зміни: 18 Січ 2022 13:35
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12599

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу