МДПУ репозиторій

Розвиток професійної майстерності концертмейстера в умовах дитячої школи мистецтв: вокальний клас

Переверзєва, О. В. (2020) Розвиток професійної майстерності концертмейстера в умовах дитячої школи мистецтв: вокальний клас. Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка, 2 (33). с. 270-275. ISSN ISSN 2308-4863 (Online), ISSN 2308-4855 (Print)

[img] Text
45.pdf

Скачати (350kB)
Офіційний URL: http://www.aphn-journal.in.ua/

Резюме

Специфіка роботи концертмейстера в умовах дитячої школи мистецтв полягає в тому, що вона потребує від концертмейстера особливого універсалізму, мобільності, надзвичайної чутливості до всіх професійних дій виконавців; потребує вміння розуміти емоційний стан учнів і корегувати залежно від нього свої виконавські дії; передбачає наявність у концертмейстера певного педагогічного знання, досвіду, навіть таланту, щоб мати можливість виконувати функції рівноправного учасника не тільки виконавського, а й загалом педагогічного процесу. У статті розглянуто процес професійної роботи концертмейстера в умовах дитячої школи мистецтв, досліджено своєрідність професійної діяльності концертмейстера у вокальному класі, систематизовано і конкретизовано професійні вимоги до концертмейстера для спеціальностей дитячої школи мистецтв, узагальнено і сформульовано завдання професійної підготовки концертмейстера до роботи в умовах школи мистецтв, запропоновано деякі методичні аспекти підготовки концертмейстерів в умовах навчання в закладі вищої освіти. Специфіка професійної роботи концертмейстера дитячої школи мистецтв зумовлює необхідність змін у стратегії та методиці його професійної підготовки. У процесі навчання в закладах вищої освіти доцільно перенести акцент на майстерність читання з листа, транспонування, аранжування, навички підбору на слух та формування максимально широкої слухової ерудиції музичних творів. Під час занять у класі фортепіано майбутньому концертмейстеру необхідно пройти своєрідний психолого-виконавський тренінг для того, щоб сформувати в себе навичку миттєво реагувати на будь-які несподівані зміни в діях соліста. Необхідні також глибокі знання з дисциплін музично-теоретичного циклу, різнобічність і гнучкість мислення, широка обізнаність у суміжних областях знань – усе це допоможе концертмейстеру творчо підходити до своїх завдань.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра теорії і методики музичної освіти та хореографії > Фахові видання
Користувач, що депонує: викладач Олена Переверзєва
Дата внесення: 18 Лист 2020 09:45
Останні зміни: 18 Лист 2020 09:45
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10881

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу