Маковський, Д. О. (2017) Стан вивчення проблеми розвитку розуміння музики в історії гуманітарного знання. Педагогічна освіта: теорія і практика: зб. наук. пр., 2 (23). с. 79-84. ISSN 2309-9763
Text
1.pdf Скачати (786kB) |
Резюме
У статті схарактеризовано процес розвитку наукової думки щодо розкриття змістовної наповненості поняття “розуміння музики’ в царині гуманітарних дисциплін. Окреслено деякі аспекти “розуміння музики” як специфічної категорії досягнення музичного сенсу, як певного когнітивного модусу сприйняття музичного мистецтва.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2361 Учбовий план |
Підрозділи: | Учасники-партнери репозиторію МДПУ |
Користувач, що депонує: | професор Наталя Сегеда |
Дата внесення: | 26 Жов 2020 10:56 |
Останні зміни: | 27 Жов 2020 07:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10807 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |