МДПУ репозиторій

Information and communication technologies as components of effective training forms for higher education applicants

Kozhevnikova, Alla V. та Merkulova, Natalia V. та Popeleshko, Yuliya I. та Rybka, Natalia Ye. (2021) Information and communication technologies as components of effective training forms for higher education applicants. Scientific Bulletin of Mukachevo State University. Series “Pedagogy and Psychology”, 7 (3). с. 55-61. ISSN 2413-3329

[img] Text (ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК СКЛАДОВІ ЕФЕКТИВНИХ ФОРМ НАВЧАННЯ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ)
Scientific Bulletin of MSU. Series Pedagogy and Psychology_2021_Vol. 7, No. 3_55-61.pdf - Опублікована Версія

Скачати (614kB)

Резюме

Актуальність проблеми інформаційно-комунікаційні технології як складових ефективних форм навчання здобувачів вищої освіти передбачає впровадження в навчальних процес інформаційно-комунікаційних додатків. Мета статті передбачає теоретичне обґрунтування та експериментальну перевірку впливу інформаційно-комунікаційних технологій на підвищення якості навчання здобувачів вищої освіти. Відповідно до мети статті сформульовано основні завдання: проаналізувати стан опрацювання проблеми інформаційно-комунікаційних технологій в освітньому процесі закладу вищої освіти; уточнити сутність понять: «технологія», «педагогічні технології», «інформаційні технології», «інформаційно-комунікаційні технології»; розкрити ефективність інформаційно-комунікаційних додатків та їх вплив на освітній процес здобувачів вищої освіти. На основі теоретико-методологічного аналізу досліджуваної проблеми визначено, що інформаційно-комунікаційна технологія є способом спільної діяльності викладача та здобувача вищої освіти, для якого притаманні передусім послідовність у реалізації дій (алгоритмічність), постійне і систематичне вимірювання рівня навчальних досягнень і сформованості виховних якостей (діагностичність), взаємозв’язок основних елементів технології, якими є мета, зміст, форми, методи, засоби взаємодії та результат (системність) учасників освітнього процесу. Визначено, що для того щоб цікавіше подати матеріал та мотивувати здобувачів вищої освіти необхідно використовувати інноваційні форми та методи навчання, а одним із таких є інформаційно-комунікаційні додатки, які сприяють розвитку логічного мислення серед студентів, пізнавальної активності, креативності та всебічному розвитку особистості майбутнього педагогічного фахівця. В результаті впровадження даних додатків здобувач вищої освіти легше та з інтересом засвоює новий навчальний матеріал та сприяє креативному виконанню практичних завдань й плідній співпраці викладача та студентів.

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: Ключові слова: технологія, інформаційно-комунікаційні технології, педагогічні технології, інформаційно-комунікаційні додатки, форми навчання.
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 24 Груд 2021 19:09
Останні зміни: 24 Груд 2021 19:09
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12518

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу