Використання диференційованих навчальних завдань під час самостійної роботи студентів

Шаров, С. В. (2011) Використання диференційованих навчальних завдань під час самостійної роботи студентів. Педагогiка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фiзичного виховання i спорту (3). pp. 151-153. ISSN 1818-9172

[thumbnail of sharov_2011_151.pdf] Text
sharov_2011_151.pdf

Download (424kB)

Abstract

Наведено способи диференціації навчальних завдань. Розглянуто приклади різних рівнів диференційованих завдань з програмування та основ інформаційних технологій. У дослідженні використано дані опитування студентів першого курсу та їх навчальна успішність. З’ясовано, що виконання диференційованих навчальних завдань формує потрібні знання та уміння, розвиває адекватну самооцінку, дозволяє отримати задоволення від виконання завдань. Їх використання дає можливість краще організувати самостійну роботу.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Depositing User: Users 33 not found.
Date Deposited: 10 Jul 2019 11:29
Last Modified: 02 Oct 2019 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5978

Actions (login required)

View Item
View Item