Шаров, С. В. (2011) Використання диференційованих навчальних завдань під час самостійної роботи студентів. Педагогiка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фiзичного виховання i спорту (3). pp. 151-153. ISSN 1818-9172
sharov_2011_151.pdf
Download (424kB)
Abstract
Наведено способи диференціації навчальних завдань. Розглянуто приклади різних рівнів диференційованих завдань з програмування та основ інформаційних технологій. У дослідженні використано дані опитування студентів першого курсу та їх навчальна успішність. З’ясовано, що виконання диференційованих навчальних завдань формує потрібні знання та уміння, розвиває адекватну самооцінку, дозволяє отримати задоволення від виконання завдань. Їх використання дає можливість краще організувати самостійну роботу.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури |
Depositing User: | Users 33 not found. |
Date Deposited: | 10 Jul 2019 11:29 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5978 |