МДПУ репозиторій

Використання диференційованих навчальних завдань під час самостійної роботи студентів

Шаров, С. В. (2011) Використання диференційованих навчальних завдань під час самостійної роботи студентів. Педагогiка, психологiя та медико-бiологiчнi проблеми фiзичного виховання i спорту (3). с. 151-153. ISSN 1818-9172

[img] Text
sharov_2011_151.pdf

Скачати (424kB)

Резюме

Наведено способи диференціації навчальних завдань. Розглянуто приклади різних рівнів диференційованих завдань з програмування та основ інформаційних технологій. У дослідженні використано дані опитування студентів першого курсу та їх навчальна успішність. З’ясовано, що виконання диференційованих навчальних завдань формує потрібні знання та уміння, розвиває адекватну самооцінку, дозволяє отримати задоволення від виконання завдань. Їх використання дає можливість краще організувати самостійну роботу.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 10 Лип 2019 11:29
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:53
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5978

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу