MDPU Repository

Програмні середовища для вивчення ігрового програмування майбутніми інженерами-програмістами

Крашеніннік, І. В. (2018) Програмні середовища для вивчення ігрового програмування майбутніми інженерами-програмістами. Комп’ютерні технології: інновації, проблеми, рішення: тези доповідей І Всеукр. наук.-техн. конф. (19–20 жовтня 2018 р.). pp. 211-212.

[img]
Preview
Text
Тези доповідей КТІПР 2018-211-212.pdf - Published Version

Download (341kB) | Preview

Abstract

Вибір GE для навчання майбутніх інженерів-програмістів ігрового програмування в умовах скороченого терміну підготовки має спиратися на наявний у них досвід. Якщо студенти володіють навичками програмування мовою C#, то доцільно обрати Unity 3D, якщо С++ - Unreal Engine. У випадку наявності у них здатності використовувати обидві мови можна запропонувати вибір самим студентам на основі попереднього аналізу інформації з відкритих джерел про особливості обох середовищ.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Depositing User: Кафедра інформатики і кібернетики
Date Deposited: 21 Sep 2020 10:03
Last Modified: 21 Sep 2020 10:03
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10655

Actions (login required)

View Item View Item