МДПУ репозиторій

Програмні середовища для вивчення ігрового програмування майбутніми інженерами-програмістами

Крашеніннік, І. В. (2018) Програмні середовища для вивчення ігрового програмування майбутніми інженерами-програмістами. Комп’ютерні технології: інновації, проблеми, рішення: тези доповідей І Всеукр. наук.-техн. конф. (19–20 жовтня 2018 р.). с. 211-212.

[img]
Перегляд
Text
Тези доповідей КТІПР 2018-211-212.pdf - Опублікована Версія

Скачати (341kB) | Перегляд

Резюме

Вибір GE для навчання майбутніх інженерів-програмістів ігрового програмування в умовах скороченого терміну підготовки має спиратися на наявний у них досвід. Якщо студенти володіють навичками програмування мовою C#, то доцільно обрати Unity 3D, якщо С++ - Unreal Engine. У випадку наявності у них здатності використовувати обидві мови можна запропонувати вибір самим студентам на основі попереднього аналізу інформації з відкритих джерел про особливості обох середовищ.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Q Наука > QA Математика > QA76 Комп'ютерне програмне забезпечення
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики
Користувач, що депонує: Кафедра інформатики і кібернетики
Дата внесення: 21 Вер 2020 10:03
Останні зміни: 21 Вер 2020 10:03
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10655

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу