МДПУ репозиторій

The conditions of professional training of future foreign language teachers to organization of intercultiral dialogue

Мілько, Н. Є. (2018) The conditions of professional training of future foreign language teachers to organization of intercultiral dialogue. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). с. 38-44. ISSN 2219-5203

[img] Text
Милько 1.pdf

Скачати (9MB)

Резюме

У статті міжкультурний діалог розглядається як одна з умов і засобів реалізації культурологічної складової фахової підготовки майбутнього вчителя. У функціональній площині професійної підготовки розглянуто готовність майбутніх учителів іноземної мови до організації міжкультурного діалогу в навчальному процесі на основі комплементарності аналітичних та феноменологічних методів та схарактеризовано компоненти професійної підготовки до професійної діяльності і компоненти готовності як здатності особистості майбутнього вчителя до тієї чи іншої дії у межах професійної компетенції. Автором визначено основні умови підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації міжкультурного діалогу в навчальному процесі та теоретично обґрунтовано їх ефективність. Розроблено теоретичну модель формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до організації міжкультурного діалогу, яка уможливлює реалізацію вимог сучасного багатонаціонального полікультурного суспільства та спирається на традиційні принципи дидактики вищої школи.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 16 Вер 2019 12:56
Останні зміни: 30 Вер 2020 07:39
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6666

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу