Мілько, Н. Є. (2018) The conditions of professional training of future foreign language teachers to organization of intercultiral dialogue. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка, 1 (20). pp. 38-44. ISSN 2219-5203
![Милько 1.pdf [thumbnail of Милько 1.pdf]](http://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Милько 1.pdf
Download (9MB)
Abstract
У статті міжкультурний діалог розглядається як одна з умов і засобів реалізації культурологічної складової фахової підготовки майбутнього вчителя. У функціональній площині професійної підготовки розглянуто готовність майбутніх учителів іноземної мови до організації міжкультурного діалогу в навчальному процесі на основі комплементарності аналітичних та феноменологічних методів та схарактеризовано компоненти професійної підготовки до професійної діяльності і компоненти готовності як здатності особистості майбутнього вчителя до тієї чи іншої дії у межах професійної компетенції. Автором визначено основні умови підготовки майбутніх учителів іноземної мови до організації міжкультурного діалогу в навчальному процесі та теоретично обґрунтовано їх ефективність. Розроблено теоретичну модель формування готовності майбутніх учителів іноземної мови до організації міжкультурного діалогу, яка уможливлює реалізацію вимог сучасного багатонаціонального полікультурного суспільства та спирається на традиційні принципи дидактики вищої школи.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Філологічний факультет > Кафедра германської філології > Фахові видання |
Depositing User: | Users 35 not found. |
Date Deposited: | 16 Sep 2019 12:56 |
Last Modified: | 30 Sep 2020 07:39 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6666 |