МДПУ репозиторій

Педагогічні умови формування професійної позиції майбутніх юристів у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти

Куліда, О. О. (2020) Педагогічні умови формування професійної позиції майбутніх юристів у процесі професійної підготовки в закладах вищої освіти. Інноваційна педагогіка, 2 (21). с. 139-143. ISSN 2663-6085

[img] Text
Кулида ОО.pdf

Скачати (415kB)
Офіційний URL: http://www.innovpedagogy.od.ua/21-2

Резюме

Формування професійної позиції майбутніх юристів є важливим етапом професійного становлення і визначає ефективність трудової діяльності, в тому числі юридичної. Під формуванням професійної позиції майбутніх юристів розуміємо організований процес освоєння ними професійної ролі юриста, їх культурного сходження шляхом опредметнення потреби в спілкуванні через професійні комунікації. Уточнивши розуміння процесу формування професійної позиції, необхідно визначити ресурси, які можна для цього використовувати. У зв’язку з цим в статті розглядається процес формування професійної позиції майбутнього юриста в процесі професійної підготовки у закладі вищої освіти через методику. Акцент в методиці робиться на педагогічні умови надання права здійснити процес формування професійної позиції організовано, а не стихійно, як це здійснюється в подальшій професійній діяльності. Використана методика формування професійної позиції майбутнього юриста включає в себе три обов’язкові педагогічні умови. Розкривається особливість першої педагогічної умови – включення в освітню програму спеціальності 081 Право дисципліни «Основи ораторського мистецтва», представлені теми курсу. Описується друга педагогічна умова «застосування кейс-методу як основного ресурсу імітаційної навчальної моделі», розкриваються види кейсів, що застосовуються на заняттях. Проаналізовано третю педагогічну умову – «організація юридичного консультування в процесі проходження виробничої практики майбутніх юристів» показані його особливості. Опис методики формування професійної позиції майбутніх юристів спирався на вже реалізовану методику, що включала в себе три педагогічні умови. Така методика дозволила сформувати професійну позицію майбутніх юристів, що є важливою умовою не тільки адаптацій в професії, а й самореалізації в ній.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра права > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра права
Дата внесення: 27 Квіт 2020 08:08
Останні зміни: 06 Жов 2020 07:46
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9020

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу