МДПУ репозиторій

Соціокультурний аспект професійного самовизначення майбутніх педагогів

Баранцова, Ірина (2015) Соціокультурний аспект професійного самовизначення майбутніх педагогів. НАУКОВИЙ ВІСНИК МЕЛІТОПОЛЬСЬКОГО ДЕРЖАВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ, 4 (14). с. 116-221.

[img] Text
Соціокультурний_аспект_професійного_самовизначення_майбутнього_педагога_(фахова_стаття)-конвертирован.pdf

Скачати (421kB)

Резюме

У статті розглядається поняття «професійного свмовмзначення» в умовах змін змісту сучасної освіти. Автор наголошує на необхідності створення відповідних умов, надання відповідних знань, завдяки яким формування компетентності та компетенцій відбуватиметься на належному професійному рівні, формуючи особистість, яка може швидко реагувати на запити часу, ефективно та свідомо діяти в умовах глобалізованого, інформаційного суспільства.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра методики викладання германських мов
Дата внесення: 13 Вер 2019 12:19
Останні зміни: 16 Жов 2020 07:48
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6600

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу