Брянцев, О. А. (2013) Методичні рекомендації до візуального ряду навчального посібника з комп’ютерної графіки. Педагогіка і психологія професійної освіти (6). с. 80-87. ISSN 2218-5186
Text
Pippo_2013_6_8.pdf Скачати (543kB) |
Резюме
Обгрунтовано провідну роль навчально-методичної літератури для забезпечення належного рівня підготовки майбутнього фахівця. Сформовано вимоги до укладача науково-методичної літератури: досконале знання дисципліни, аналітичні здібності, вміння добирати та структурувати матеріал, формувати навчальний тезаурус і додатковий інструментарій. Розглянуто класифікації навчальних та навчально-методичних видань та висловлено судження про дидактичне призначення та навчальний результат підручників різних типів. Проаналізовано різнопланові навчальні видання з комп'ютерної графіки та виокремлено спільні закономірності. Висловлено загальні методичні рекомендації до ілюстрування навчального посібника: організація тексту та ілюстративного матеріалу у дві колонки, використання контрастуючих чинників для зображення, практика асиметричного розташування зображень у тексті. Наведено приклади організації візуального ряду в підручниках з комп’ютерної графіки.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта Q Наука > QA Математика > QA75 Електронні комп'ютери. Інформатика |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра інформатики і кібернетики |
Користувач, що депонує: | Кафедра інформатики і кібернетики |
Дата внесення: | 06 Лист 2019 11:14 |
Останні зміни: | 06 Лист 2019 11:14 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7929 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |