МДПУ репозиторій

Підготовка майбутніх учителів до навчання дорослих в умовах педагогічного університету

Ізбаш, С. С. та Сторчевий, О. С. (2015) Підготовка майбутніх учителів до навчання дорослих в умовах педагогічного університету. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 3 (63) (36). с. 332-338. ISSN ISBN 978-966-2760-18-7(4)

[img] Text
105.pdf

Скачати (796kB)

Резюме

У статі автори визначають можливості теоретичних засад освіти дорослих у підготовці майбутніх учителів до навчання дорослих в умовах педагогічного університету. Автори доводять, що проблема підготовки майбутніх учителів до навчання дорослих є однією з важливих цілей модернізації української системи освіти. Спираючись на попередні дослідження, автори відмічають, що організація неперервної освіти дорослих має свої особливості. Виходячи з цього, треба орієнтувати майбутніх учителів на вивчення потреб дорослих, їхніх мотивів і професійних проблем. В процесі професійної підготовки в умовах педагогічного університету у майбутніх учителів важливо сформувати розуміння ними понять «доросла людина», «андрагогіка», основних андрагогічних принципів та етапів навчання дорослих, які й складають фундамент теорії навчання дорослих.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 04 Вер 2019 07:00
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6278

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу