Ізбаш, С. С. та Сторчевий, О. С. (2015) Підготовка майбутніх учителів до навчання дорослих в умовах педагогічного університету. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 3 (63) (36). с. 332-338. ISSN ISBN 978-966-2760-18-7(4)
Text
105.pdf Скачати (796kB) |
Резюме
У статі автори визначають можливості теоретичних засад освіти дорослих у підготовці майбутніх учителів до навчання дорослих в умовах педагогічного університету. Автори доводять, що проблема підготовки майбутніх учителів до навчання дорослих є однією з важливих цілей модернізації української системи освіти. Спираючись на попередні дослідження, автори відмічають, що організація неперервної освіти дорослих має свої особливості. Виходячи з цього, треба орієнтувати майбутніх учителів на вивчення потреб дорослих, їхніх мотивів і професійних проблем. В процесі професійної підготовки в умовах педагогічного університету у майбутніх учителів важливо сформувати розуміння ними понять «доросла людина», «андрагогіка», основних андрагогічних принципів та етапів навчання дорослих, які й складають фундамент теорії навчання дорослих.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 04 Вер 2019 07:00 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6278 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |