Дубяга, С. М. та Саєнко, Ю. О. та Дубяга, В. І (2018) Використання технології розвитку критичного мислення на уроках української мови в початкових класах. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету (2 (21)). с. 51-56.
|
Text
89-12-PB (1).pdf Скачати (351kB) | Перегляд |
Резюме
У статті висвітлено теоретичні засади технології критичного мислення, розкрито методи і прийоми, що сприяють формуванню такого виду мислення в учнів початкових класів на уроках української мови. Узагальнено й проаналізовано наукову літературу з порушеної проблеми, висвітлено власний досвід роботи з використання методів і прийомів технології критичного мислення на уроках української мови й літературного читання в початковій школі.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB1501 Початкова освіта L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра початкової і спеціальної освіти > Фахові видання |
Користувач, що депонує: | Кафедра початкової і спеціальної освіти Шевченко Ю.М. |
Дата внесення: | 22 Черв 2020 13:01 |
Останні зміни: | 25 Трав 2021 12:05 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/10028 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |