MDPU Repository

Використання порівняльних методів при формуванні фахових компетентностей з дисциплін історико-джерелознавчого циклу

Мільчев, В. І. and Пачев, С. І. (2018) Використання порівняльних методів при формуванні фахових компетентностей з дисциплін історико-джерелознавчого циклу. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю, 14-16 черв. 2018 р.. pp. 167-170.

[img]
Preview
Text
Ос-проф розв вчителя в ум реаліз конц НУШ 2018 (Мільчев-Пачев).pdf

Download (202kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена проблемі формування фахових компетентностей з дисциплін історико-джерелознавчого циклу. Робиться висновок, що застосування компаративного підходу значно розширює можливості вивчення властивостей історичних джерел при підготовці студентів, що навчаються за спеціальностями «Історія та археологія» і «Середня освіта (Історія)»

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: джерелознавство, фахові компетентності, порівняльні методи, історія та археологія
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Divisions: Природничо-географічний факультет > Кафедра історії, археології та філософії
Depositing User: Кафедра історії
Date Deposited: 01 Jun 2019 16:16
Last Modified: 02 Oct 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3835

Actions (login required)

View Item View Item