Мільчев, В. І. та Пачев, С. І. (2018) Використання порівняльних методів при формуванні фахових компетентностей з дисциплін історико-джерелознавчого циклу. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю, 14-16 черв. 2018 р.. с. 167-170.
|
Text
Ос-проф розв вчителя в ум реаліз конц НУШ 2018 (Мільчев-Пачев).pdf Скачати (202kB) | Перегляд |
Офіційний URL: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1962/1/%D0%BC...
Резюме
Стаття присвячена проблемі формування фахових компетентностей з дисциплін історико-джерелознавчого циклу. Робиться висновок, що застосування компаративного підходу значно розширює можливості вивчення властивостей історичних джерел при підготовці студентів, що навчаються за спеціальностями «Історія та археологія» і «Середня освіта (Історія)»
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Неконтрольовані ключові слова: | джерелознавство, фахові компетентності, порівняльні методи, історія та археологія |
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Природничо-географічний факультет > Кафедра історії та археології |
Користувач, що депонує: | Кафедра історії |
Дата внесення: | 01 Черв 2019 16:16 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3835 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |