МДПУ репозиторій

Використання порівняльних методів при формуванні фахових компетентностей з дисциплін історико-джерелознавчого циклу

Мільчев, В. І. та Пачев, С. І. (2018) Використання порівняльних методів при формуванні фахових компетентностей з дисциплін історико-джерелознавчого циклу. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю, 14-16 черв. 2018 р.. с. 167-170.

[img]
Перегляд
Text
Ос-проф розв вчителя в ум реаліз конц НУШ 2018 (Мільчев-Пачев).pdf

Скачати (202kB) | Перегляд

Резюме

Стаття присвячена проблемі формування фахових компетентностей з дисциплін історико-джерелознавчого циклу. Робиться висновок, що застосування компаративного підходу значно розширює можливості вивчення властивостей історичних джерел при підготовці студентів, що навчаються за спеціальностями «Історія та археологія» і «Середня освіта (Історія)»

Тип елементу : Стаття
Неконтрольовані ключові слова: джерелознавство, фахові компетентності, порівняльні методи, історія та археологія
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра історії та археології
Користувач, що депонує: Кафедра історії
Дата внесення: 01 Черв 2019 16:16
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:51
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3835

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу