Мільчев, В. І. and Пачев, С. І. (2018) Використання порівняльних методів при формуванні фахових компетентностей з дисциплін історико-джерелознавчого циклу. Особистісно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю, 14-16 черв. 2018 р.. pp. 167-170.
Preview
Ос-проф розв вчителя в ум реаліз конц НУШ 2018 (Мільчев-Пачев).pdf
Download (202kB) | Preview
Official URL: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1962/1/%D0%BC...
Abstract
Стаття присвячена проблемі формування фахових компетентностей з дисциплін історико-джерелознавчого циклу. Робиться висновок, що застосування компаративного підходу значно розширює можливості вивчення властивостей історичних джерел при підготовці студентів, що навчаються за спеціальностями «Історія та археологія» і «Середня освіта (Історія)»
Item Type: | Article |
---|---|
Uncontrolled Keywords: | джерелознавство, фахові компетентності, порівняльні методи, історія та археологія |
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Природничо-географічний факультет > Кафедра історії та археології |
Depositing User: | Users 27 not found. |
Date Deposited: | 01 Jun 2019 16:16 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:51 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3835 |