Баранцова, І. О. (2005) Проектування соціокультурної компетентності як засіб підвищення рівня якості іншомовної освіти. Наука і освіта (7-8). с. 4-6. ISSN 2311-8366
|
Text
1.pdf Скачати (196kB) | Перегляд |
Резюме
Сучасний історичний етап характеризується глобалізацією проблем, для рішення яких необхідна участь усієї світової спільноти. Важливість освіти й освітньої співпраці в розвитку та зміцненні стійких, мирних і демократичних суспільств універсальна і підтверджується як першочергова. Це призвело до зміни саме парадигми освіти, що ставить перед освітньою сферою принципово нові завдання. Але в умовах сучасності завдання освіти й усієї академічної спільноти мають передбачати не лише виконання Болонської декларації та подальших європейських документів, а й поширення більш точної інформації про роль соціокультурного компонента в освіті для успіху країн у ХХІ ст.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра методики викладання германських мов |
Користувач, що депонує: | Кафедра методики викладання германських мов |
Дата внесення: | 02 Серп 2019 16:04 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:53 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4948 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |