МДПУ репозиторій

Психолого‐педагогічні умови підготовки фахівців фізичного виховання

Чепелюк, Анна Вікторівна та Безверхня, Галина Василівна та Цибульська, Вікторія Вікторівна (2023) Психолого‐педагогічні умови підготовки фахівців фізичного виховання. Академічні візії (16). ISSN 2786-586Х

[img] Text
Чепелюк+Анна+Вікторівна.pdf

Скачати (301kB)

Резюме

ідготовка висококваліфікованих фахівців, які вміють застосовувати свої професійні вміння та навички, є головним завданням вищої освіти. Утім, нині вища освіта орієнтована на підготовку спеціалістів, які матимуть змогу сприймати та відповідно реагувати на зміни у суспільстві, розвивати свої знання та навички. Це,зокрема, стосується і фахівців у сфері фізичного виховання. На сучасному етапі освітньої політики закладів вищої освіти підвищення рівня якісної підготовки фахівців у галузі фізичної культури та спорту є одним із стратегічних завдань. Проаналізувавши відповідні матеріали низки науковців, було визначено, що фахівці фізичного виховання повинні володіти високими моральними та професійними якостями, а не лише фізичною рухливістю. Це свідчить про істотну роль психолого‐педагогічної підготовкифахівців, яка має забезпечувати цілісне уявлення про роботу та мотивацію до професійної діяльності. Рівень готовності фахівців фізичного виховання до професійної діяльності проявляється в деяких якісних характеристиках, зокрема, у володінні професійними педагогічними діями, компетентністю та спрямованістю. У статті виокремлено та проаналізовано психолого‐педагогічні умови, орієнтовані на якісну підготовку фахівців фізичного виховання. Визначено, що, зазвичай, такими умовами вважаються ті, які спрямовані на вдосконалення всіх професійно‐важливих якостей фахівців фізичного виховання в їх діяльності. Детальне вивчення психолого‐педагогічних умов підготовки майбутніх фахівців педагогічної системи дає змогу визначити шляхи підвищення рівня педагогічної майстерності викладача фізичної культури. Для розкриття заданої теми в статті досліджено дефініції таких понять, як‐то:«педагогічна майстерність»,«педагогічна компетентність»,«психолого‐педагогічні умови»,«фізичне виховання» тощо. Це дало змогу визначити роль всіх психолого‐педагогічних умов у підготовці фахівців фізичного виховання

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
Підрозділи: Природничо-географічний факультет > Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін > Фахові видання
Користувач, що депонує: Кафедра теорії і методики фізичного виховання та спортивних дисциплін
Дата внесення: 24 Черв 2023 08:49
Останні зміни: 24 Черв 2023 08:49
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12910

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу