Чепелюк, Анна Вікторівна and Безверхня, Галина Василівна and Цибульська, Вікторія Вікторівна (2023) Психолого‐педагогічні умови підготовки фахівців фізичного виховання. Академічні візії (16). ISSN 2786-586Х
![Чепелюк+Анна+Вікторівна.pdf [thumbnail of Чепелюк+Анна+Вікторівна.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
Чепелюк+Анна+Вікторівна.pdf
Download (301kB)
Abstract
ідготовка висококваліфікованих фахівців, які вміють застосовувати свої професійні вміння та навички, є головним завданням вищої освіти. Утім, нині вища освіта орієнтована на підготовку спеціалістів, які матимуть змогу сприймати та відповідно реагувати на зміни у суспільстві, розвивати свої знання та навички. Це,зокрема, стосується і фахівців у сфері фізичного виховання. На сучасному етапі освітньої політики закладів вищої освіти підвищення рівня якісної підготовки фахівців у галузі фізичної культури та спорту є одним із стратегічних завдань. Проаналізувавши відповідні матеріали низки науковців, було визначено, що фахівці фізичного виховання повинні володіти високими моральними та професійними якостями, а не лише фізичною рухливістю. Це свідчить про істотну роль психолого‐педагогічної підготовкифахівців, яка має забезпечувати цілісне уявлення про роботу та мотивацію до професійної діяльності. Рівень готовності фахівців фізичного виховання до професійної діяльності проявляється в деяких якісних характеристиках, зокрема, у володінні професійними педагогічними діями, компетентністю та спрямованістю. У статті виокремлено та проаналізовано психолого‐педагогічні умови, орієнтовані на якісну підготовку фахівців фізичного виховання. Визначено, що, зазвичай, такими умовами вважаються ті, які спрямовані на вдосконалення всіх професійно‐важливих якостей фахівців фізичного виховання в їх діяльності. Детальне вивчення психолого‐педагогічних умов підготовки майбутніх фахівців педагогічної системи дає змогу визначити шляхи підвищення рівня педагогічної майстерності викладача фізичної культури. Для розкриття заданої теми в статті досліджено дефініції таких понять, як‐то:«педагогічна майстерність»,«педагогічна компетентність»,«психолого‐педагогічні умови»,«фізичне виховання» тощо. Це дало змогу визначити роль всіх психолого‐педагогічних умов у підготовці фахівців фізичного виховання
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта |
Divisions: | Факультет фізичної культури, спорту та психології > Кафедра теорії та методики фізичного виховання > Фахові видання |
Depositing User: | Unnamed user with email kafedra0tmfv@gmail.com |
Date Deposited: | 24 Jun 2023 08:49 |
Last Modified: | 24 Jun 2023 08:49 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/12910 |