МДПУ репозиторій

Перспективи підготовки вчителя-словесника: вектори оновлення навчального процесу в закладах вищої освіти

Зотова, В. Г. та Копєйцева, Л. П. (2019) Перспективи підготовки вчителя-словесника: вектори оновлення навчального процесу в закладах вищої освіти. Особистісно-професійний розвиток учителя нової української школи: світові освітні практики, український контекст: матеріали ІІ Всеукр. наук.-прак. конф. з Міжнар. участю (6–8 червня 2019 р.). с. 111-115.

[img] Text
Зотова_Копєйцева_111.pdf

Скачати (133kB)

Резюме

Анотація. У тезах розглядаються можливі вектори оновлення навчального процесу в українських закладах вищої освіти, що займаються підготовкою вчителів середньої та старшої шкільної ланки, зокрема вчителів української мови та літератури: гармонізація вищої і середньої освіти; оновлення змісту, форм, методів і прийомів навчання; можли-вість самостійного вибору навчальних методик; подальша персоналізація підготовки вчителя-словесника. Ключові слова: гармонізація освіти, зміст і форми навчання у вищій та середній школі, методи і прийоми навчання, межі самостійного педагогічного вибору, персоналізація під-готовки вчителя-словесника.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти > LB2300 Вища освіта
P Мова та література > PN Література (Загальне)
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра української і зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Кафедра української і зарубіжної літератури
Дата внесення: 16 Груд 2019 13:07
Останні зміни: 16 Груд 2019 13:07
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8214

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу