MDPU Repository

Items where Subject is "B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: K | M | P | S | T | Є | І | А | Б | В | Г | Д | З | К | Л | М | Н | П | Р | С | Т | У | Ф | Х | Ц | Ч | Ш
Number of items at this level: 265.

K

Khudobin, O. Y. and Tsarkova, O. V. (2017) The study of personality traits that affect the formation of coping strategies. Проблеми сучасної психології: зб. наук. пр. (35). pp. 437-448.

M

Morozov, Volodymyr and Mykhailenko, Liliya and Falko, Natalia and Rojasdela Puente, Edward and Galaidin, Andrii (2017) Socio-psychological adaptation of the first-year students of the economic university as a component of individual professional development in the context of cultural and educational space. Scientific Journal of Polonia University, 24 (5). pp. 98-106.

P

Prokofieva, Olesia (2015) The Formation of Self-social Subsphere in Adolescence by Means of Gestalt Therapy. Cambridge Journal of Education and Science, 642 (2). pp. 286-293. ISSN 0305-7640

Prokofieva, Olesia (2015) Psychological conditions of preventing manipulative interpersonal relations in adolescence. Наука і освіта (7). pp. 87-93.

Prokofieva, Olesia and Tzarkova, Olga (2014) Emotional burnout and its influence on future applied psychologists’ formation. Współczesne aspekty w edukacji i wychowaniu dziecka. pp. 231-237.

S

Shevchenko, Svitlana and Pavlenko, Oleksandr (2019) Modern technologies in education. Vol 11. Brainstorming as a method of students’ mental activity enhancement. Documentation. Ополе.

T

Tsarkova, Olha and Prokofieva, Olesia and Prokofieva, Olha (2016) The study of emotional burnout in students-psychologists and professional psychologists. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (2-3). pp. 44-49. ISSN 2311-8466

Tsarkova, O. V. (2017) Depth psychology of parents' experiences of pathological forms of guilt (for example, families with children with disabilities). Fundamental and applied researches in practice of leading scientific schools, 23 (5). pp. 88-102.

Tzarkova, O. V. and Guz, N. V. (2016) The psychological work with family relations with a help of projective drawing. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 1 (1). pp. 166-169.

Є

Єремко, К. О. and Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні особливості прояву депривації в період підліткової кризи. Сучасна наука: тенденції та перспективи: матеріали Всеукр. Internet-конф.. pp. 86-93.

І

Іванова, М. Ю. and Шевченко, С. В. (2019) Психологічні особливості прояву несвдомого в особистості підлітків. Навчання, виховання та розвиток особистості в контексті життєвих перспектив особистості: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. pp. 291-295.

А

Абдишев, Д. Д. and Каткова, Т. А. (2013) Особливості «кризи підліткового віку» в психоаналітичній теорії. Efektivní nástroje moderních věd – 2013: materiály IX Mezinárodní vědecko-praktická konference (21). pp. 56-57.

Авдимирець, Н. В. and Прокоф’єва, О. О. (2015) Підвищення працездатності співробітників на підприємстві засобами практичної психології. Український психолого-педагогічний науковий збірник (5). pp. 6-13.

Аверіна, К. С. and Варіна, Г. Б. (2016) Some peculiarities of using coaching technologies in the process of forming the positive I – conception of the future practical psychologist. International Scientific-Practical Conference Actual questions and problems of development of social sciences: conference proceedings, Juene 28-30, 2016. pp. 100-104.

Ахтирська, К. Р. and Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні особливості виникнення маніпулятивних патернів поведінки у дитини молодшого шкільного віку. Сучасна наука: тенденції та перспективи: матеріали Всеукр. Internet-конф.. pp. 9-14.

Б

Буковська, Ольга and Прокоф’єва, Олеся (2013) Психологічні особливості взаємин у родині, яка виховує дитину з особливими потребами. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (10). pp. 12-16. ISSN 2219-5203

В

Варіна, Г. Б. (2019) Інноваційні технології розвитку психологічних ресурсів особистості. Розвиток саногенного потенціалу особистості, як чинника професійної стійкості майбутнього психолога: стресостійкість та тайм-менеджмент. Other. Вид-во ФОП Вищемирський В.С., Херсон.

Варіна, Г. Б. (2017) Психологічні детермінанти розвитку життєстійкості особистості в контексті професійної підготовки майбутнього психолога. Актуальні проблеми психології навчання та розвитку. pp. 65-68.

Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні особливості розвитку саногенного потенціалу як чинника професійної стійкості особистості майбутнього психолога. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка (2 (9)). pp. 9-13.

Варіна, Г. Б. (2018) Життєстійкість особистості як чинник психологічного благополуччя майбутніх психологів. Сучасна наука: тенденції та перспективи: матеріали Всеукр. Internet-конф.. pp. 28-34.

Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні детермінанти комунікативно-діалогічної компетентності майбутніх психологів. Психолінгвістика в сучасному світі – 2018. pp. 79-81.

Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні особливості розвитку саногенного потенціалу як чинника професійної стійкості особистості майбутнього психолога. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Психологія (2 (9)). pp. 9-13.

Варіна, Г. Б. (2015) Пропріум професійної стійкості майбутнього практичного психолога. Наука і освіта (7). pp. 9-14.

Варіна, Г. Б. (2018) Концептуальні засади дослідження мотиваційного компоненту професійної стійкості майбутнього психолога в умовах сучасної вищої освіти. Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр. (5). pp. 96-100. ISSN ISSN 1813-3405., ISSN 2663-6026 (Print), 2663-6034 (Online)

Варіна, Г. Б. (2018) Psychological aspects of the examination of emotional-volitional component of professional sustainability of the future practical psychologist. Fundamental and applied researches in practice of leading scientific schools, 27 (3). pp. 106-117.

Варіна, Г. Б. (2016) The main mays of the influence of an academic group on the process of forming the professional stability of the future practical psychologist in the context of the modern educational space. International Scientific-Practical Conference Actual questions and problems of development of social sciences: conference proceedings, Juene 28-30, 2016. pp. 92-97.

Варіна, Г. Б. and Гузь, Н. В. (2015) Особливості дослідження когнітивного компоненту професійної стійкості майбутнього практичного психолога в процесі навчання у ВНЗ. Вестник ОНУ имени И. И. Мечникова. Серия: Психология., 20 (2 (36)). pp. 19-26.

Варіна, Г. Б. and Каткова, Т. А. (2016) Психологічні особливості особистісної сфери осіб з інвалідизуючими захворюваннями. Realita a perspektivy vyvola spolocnosti: socialne, psyhologicke a politicke aspekty: Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 67-71.

Варіна, Г. Б. and Прокоф'єва, О. О. (2018) Психологічні особливості формування соціальної стійкості майбутнього психолога в процесі професійної підготовки. Академічна студія (1). pp. 24-27.

Варіна, Г. Б. and Харитонова, О. А. (2016) Особливості впливу академічної групи на формування професійної стійкості майбутнього практичного психолога в контексті сучасного освітнього простору. Вісник ОНУ ім. І. І. Мечникова. Психологія, 21 (2 (42)). pp. 15-20. ISSN ISSN 2304–1609

Варіна, Г. Б. and Харитонова, О. А. (2016) Особливості впливу академічної групи на процес формування професійної стійкості майбутнього практичного психолога в контексті сучасного освітнього простору. Вісник Одеського національного університету імені І. І. Мечникова. Серія: Психологія, 21 (4 (42)). pp. 15-20.

Варіна, Г. Б. and Царькова, О. В. (2018) Психологічні умови патологізації переживання провини батьками, які виховують дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Міжнародний журнал загальної і медичної психології (1 (1)). pp. 68-78.

Варіна, Г. Б. and Шевченко, С. В. and Денисов, І. Г. (2017) Концептуальні аспекти дослідження компонентів професійної стійкості як чинника ефективної розумової працездатності майбутнього практичного психолога. Теоретичні і практичні проблеми психології: зб. наук. пр. Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля. Серія: Психологія (3 (44)). pp. 253-262.

Волкова, В. А. and Пятківська, О. П. (2015) Розвиток довільної уваги у дошкільників. Новината за напреднали наука: материали за 11-а Междун. науч. практ. конф., 11. pp. 8-11.

Г

Ганзіна, Я. Д. and Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні детермінанти впливу мікроклімату в родині на психологічне благополуччя дитини. Сучасна наука: тенденції та перспективи: матеріали Всеукр. Internet-конф.. pp. 46-53.

Грись, А. М. and Прокоф'єва, О .О. (2017) Переживання цілісності "Я" як основа психічного здоров'я у підлітковому віці. Врачебное дело (7). pp. 136-139.

Гузь, Н. В. and Варіна, Г. Б. (2015) Особливості дослідження когнітивного компонента професійної стійкості майбутнього практичного психолога в процесі навчання у ВНЗ. Вісник Одеського національного університету. Психологія (2 (36)). pp. 20-27.

Гузь, Н. В. and Гузь, В. В. (2018) Особливості ставлення суб’єкта спілкування до комунікативної дійсності: психологічний аспект. In: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Формування освітнього простору в умовах інформаційного суспільства», 26-27, Запоріжжя.

Гузь, Н. В. and Гузь, В. В. (2014) Особливості ставлення молодших школярів до навчання. Наука і освіта (6). pp. 35-41.

Гузь, Н. В. and Гузь, В. В. (2016) Процес соціалізації студентів з особливими потребами в умовах освітнього середовища ВНЗ: соціально-психологічний аспект. Realita a perspektivy vyvoja spolocnosti: socialne, psyhologicke a politicke aspekty: zbornik prispevkov z medzinarodna vedecko-prakticka konferencia (28-29 oktobra 06). pp. 71-74.

Гузь, Н. В. and Гузь, В. В. and Дубяга, С. М. and Жейнова, С. С. (2016) Детермінантні чинники виникнення синдрому "професійного вигорання" в учителів початкових класів. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (2 (17)). pp. 59-64.

Гузь, Н. В. and Гузь, В. В. and Мельникова, С.В. (2015) Дослідження особливостей соціальних цінностей майбутніх фахівців у процесі професійної підготовки. Наука і освіта (7). pp. 21-27.

Гузь, Н. В. and Фалько, Н. М. (2018) Інноваційні технології розвитку психологічних ресурсів особистості. Збереження психічного здоров’я здобувачів вищої освіти як умова гармонійного становлення особистості. Other. ХНПУ ім. Г. С. Сковороди, Харків.

Гузь, Н.В. and Гузь, В. В. and Джемела, О.С. (2018) Дослідження особливостей соціально-психологічної адаптації молоді з особливими потребами до культурно-освітнього простору вищої школи. Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр. (3). pp. 118-122. ISSN ISSN 2663-6026 (Print), 2663-6034 (Online)

Д

Долженко, М. Ю. (2015) Психологическая подготовка спортсменов-студентов к соревновательной деятельности в панкратионе. Биологический вестник Мелитопольского государственного педагогического университета имени Богдана Хмельницкого, 5 (1а). pp. 42-45. ISSN 2225-5486

Добровольська, Л.П. and Третякова, І.С. and Федорова, О.В. (2015) Духовний світ особистості майбутнього педагога в умовах екологізації культурно-освітнього простору. Other. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Дубровина, Л.А. (2012) Деятельность первых психологических лабораторий в россии как модель формирования профессиональных компетенций психологов. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). pp. 47-54. ISSN 2219-5203

Данилевська, С. А. and Каткова, Т. А. (2015) Особливості дослідження рівня сформованої духовної культури молоді. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки: зб. наукових праць, 12 (1 (46)). pp. 111-117. ISSN 2311-2220

Денисов, І. Г. (2016) Характерологічні властивості особистості підлітків як детермінанти асоціальної поведінки. Наука і освіта (2-3). pp. 50-55.

Денисов, І. Г. (2014) Передумови формування асоціальної поведінки підлітків. Наука і освіта (6). pp. 41-45.

Денисов, І. Г. (2016) Дослідження психологічних чинників, що спричиняють формування та прояв асоціальної поведінки в підлітковому віці. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки (3). pp. 28-32.

Денисов, І. Г. (2014) Передумови формування асоціальної поведінки підлітків. Наука і освіта (6). pp. 41-46. ISSN 2311-8466

Добровольська, Л. and Окса, М. (2018) Деякі психологічні умови перебудови міжкультурного спілкування в навчальному процесі. In: Міжнародна науково-практична конференція "Формування стратегії міжнародної комунікації особистості учня в онтогенезі: від методики до методології", 13-14, Мелітополь.

Добровольська, Л. П. (2014) Формування професійно важливих якостей майбутніх педагогів-мовознавців україномовного напряму. Людина віртуальна: нові горизонти: зб. наук. пр.. pp. 116-119.

Добровольська, Л. П. (2014) Управлінська діяльність та психологічний клімат у вищому навчальному закладі. Розділ 1. Управлінська діяльність в університеті та вплив психологічного клімату колективу на її ефективність. Documentation. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.

Добровольська, Л. П. and Гарбарук, О. Ф. (2014) Управлінська діяльність та психологічний клімат у вищому навчальному закладі. Розділ 4. Мотиви діяльності як системоутворюючий фактор стану психологічного клімату. Other. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.

Добровольська, Л. П. and Третякова, І. С. (2016) Екологічна відповідальність як інтегральна якість особистості майбутнього педагога. Вісник Одеського національного університету. Серія: Психологія, 21 (4). pp. 50-58.

З

Зайцева, Ю. and Прокоф'єва, О. О. and Прокоф'єва, О. А. (2017) Компоненти громадянської ідентичності та особливості їх розвитку. Психологічний часопис, 5 (9). pp. 58-69.

Зайцева, Ю. М. and Прокоф'єва, О. О. (2015) Психологічні аспекти етнічної ідентичності української молоді. International scientific-practical congress of teachers and psychologists "The generation of scientific ideas", (Geneva, the 17-18th of February, 2015). pp. 160-166. ISSN 978-76-37903-24-9

Зайцева, Ю. М. and Прокоф’єва, О. О. (2015) Психологічні аспекти етнічної ідентичності української молоді. Наука і освіта (7). pp. 27-33.

Зайцева, Ю. М. and Прокоф’єва, О. О. (2014) Психологічні особливості становлення етнічної ідентичності української молоді. Pedagogika. Teoria. Praktika, (Szczecin, 29.11.2014-30.11.2014.). pp. 67-70.

Зарицька, В. В. (2014) Емоційний інтелект як складова готовності особистості до професійної діяльності. Вісник ХНПУ (49). pp. 42-51.

К

Каткова, Т. А. (2019) Психологія індивідуального стилю управління. Педагогіка і психологія сьогодення: теорія та практика: зб. наук. робіт учасників Міжнар. наук.-практ. конф., 1 (1). pp. 35-38.

Каткова, Т. А. (2017) Умови та чинники збереження психологічного здоров‘я майбутніх педагогів. Актуальні проблеми практичної психології: зб. ст. IV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 9-10 листоп. 2017 р.. pp. 62-66.

Каткова, Т. А. (2018) Психологічні чинники прояву політичної культури студентської молоді. Психолінгвістика в сучасному світі – 2018: абстракти XІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 25–26 жовт. 2018 р.. pp. 116-119.

Каткова, Т. А. (2015) Місце та роль аксіологічних настанов у процесі професіоналізації студентів-психологів. Людиновимірність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: наукові досягнення і перспективи: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 2. pp. 161-163.

Каткова, Т. А. (2018) Психологічні особливості розвитку професійно значущих якостей у студентів-психологів. Актуальні питання сучасних педагогічних та психологічних наук: зб. наук. робіт Міжнар. наук.-практ. конф. (1). pp. 38-41.

Каткова, Т. А. (2015) Психологічні особливості асоціальної поведінки підлітків (на прикладі впливу сімейних відносин). Молодь, освіта, наука, культура і національна самосвідомість в умовах європейської інтеграції: зб. матеріалів XVІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 2. pp. 135-138.

Каткова, Т. А. (2014) Особливості організації психологічного супроводу у векторі інклюзивного освітнього простору. Матеріали методологічного web-семінару. pp. 77-78.

Каткова, Т. А. (2014) Проблема школьной тревожности и пути ее преодоления у детей младшего школьного возраста. Современная наука: актуальные проблемы теории и практики. Серия: Гуманитарные науки (1-2). pp. 56-60.

Каткова, Т. А. (2014) Динаміка ціннісного самовизначення студентів-психологів. Особистість у сучасній освіті: проблеми навчання та розвитку: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.. pp. 113-117.

Каткова, Т. А. (2018) Захист психічного здоровʼя педагогів засобом формування ефективних копінг-стратегій. Психологічні проблеми молоді у сучасному світі: XII Всеукраїнська наук.-практ. конф. студентів і молодих вчених (1). pp. 44-46.

Каткова, Т. А. (2019) Особистісні детермінанти нервово-психічної стійкості у представників стресогенних професій. Актуальні проблеми психічного та психологічного здоров’я: Міжнар. наук.-практ. конф.. (In Press)

Каткова, Т. А. (2019) Психологічні основи управління колективом. Особистісно-професійний розвиток учителя нової української школи: світові освітні практики, український контекст: зб. наук. робіт II Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. (In Press)

Каткова, Т. А. (2017) Проблеми дослідження відповідальності сучасної молоді в гендерному аспекті. Problem investigation of liability today’s youth in the gender aspect. Актуальні проблеми психології навчання та розвитку. pp. 105-108.

Каткова, Т. А. and Ілляшенко, О. М. (2016) Психологічні особливості гендерно-рольової поведінки чоловіків та жінок з різними типами ставлення до сім’ї. Вісник ОНУ ім. І. І. Мечникова. Психологія (4 (42)). pp. 74-81. ISSN ISSN 2304–1609

Каткова, Т. А. and Варіна, Г. Б. (2017) Розвиток комунікативних умінь студентів психологічних спеціальностей під час навчання у ВНЗ. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 2 (5). pp. 38-43. ISSN 2312-3206

Каткова, Т. А. and Варіна, Г. Б. (2016) Залежність професійної активності особистості від її індивідуально-психологічних якостей. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 1 (1). pp. 38-42. ISSN ISSN 2312-3206

Каткова, Т. А. and Варіна, Г. Б. (2016) Вплив успішності навчання на самооцінку молодшого школяра. Věda a technologie: krok do budoucnosti – 2016: materiály ХІI mezinárodní vědecko-praktická konference (13). pp. 58-61.

Каткова, Т. А. and Данилевська, С. А. (2015) Особливості дослідження рівня сформованості духовної культури молоді. Науковий часопис. Психологічні науки, 1 (46). pp. 111-117.

Каткова, Т. А. and Денисов, І. Г. (2018) Психологічні особливості становлення ділових відносин в колективі. Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр. (3). pp. 87-91. ISSN ISSN 1813-3405

Каткова, Т. А. and Катков, В. В. (2014) Принципи організації роботи практичного психолога з профілактики девіантної поведінки підлітків (на прикладі агресивних підлітків). Current Trends of Development of World Psychological Practice = Сучасні тенденції розвитку світової психологічної практики: матеріали I Міжнар. наук.-практ. конф. молодих учених. pp. 189-193. ISSN ISBN 978-617-7104-25-3

Каткова, Т. А. and Кобильнік, Л. М. (2014) Діалектика та динаміка ціннісного самовизначення студентів-психологів у процесі професійної підготовки. Наука і освіта, CXXIII (6). pp. 66-70. ISSN 2311-8466

Каткова, Т. А. and Кобильнік, Л. М. (2015) Психологічний супровід процесу самоактуалізації особистості майбутніх фахівців. Проблеми сучасної психології: зб. наук. пр. (30). pp. 268-278. ISSN ISSN 2227-6246

Каткова, Т. А. and Кривицька, І. С. (2014) Дослідження психологічних особливостей поведінки підлітків у конфліктній ситуації. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченко. Серія: Психологічні науки, 1 (121). pp. 154-156.

Каткова, Т. А. and Кругла, Л. П. (2015) Психологічні особливості агресивної поведінки підлітків в міжособистісних стосунках. Актуальні проблеми сучасної психології: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень молодих науковців: І Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 63-65.

Каткова, Т. А. and Кругла, Л. П. (2015) Психологічні особливості агресивної поведінки підлітків в міжособистісних стосунках. Актуальні проблеми сучасної психології: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень молодих науковців: І Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 63-65.

Каткова, Т. А. and Мельнікова, С. В. (2018) Особливості прояву рівня тривожності, фрустрованості, агресивності та ригідності в соціальній групі «студенти-психологи». Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр. (3). pp. 97-101. ISSN ISSN 1813-3405

Каткова, Т. А. and Мельнікова, С. В. (2019) Прояви синдрому емоційного вигорання у педагогів та засоби його подолання. Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр. (2). ISSN ISSN 1813-3405., ISSN 2663-6026 (Print), 2663-6034 (Online) (In Press)

Каткова, Т. А. and Мельнікова, С. В. and Варіна, Г. Б. (2018) Агресивні прояви підлітків як чинник виникнення конфліктних ситуацій у родині. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія: Психологія: зб. наук. пр. (7). pp. 19-23. ISSN ISSN 2415-7384

Каткова, Т. А. and Мельнікова, С. В. and Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні особливості прояву агресивної поведінки підлітків в процесі взаємодії з батьками. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки (5). pp. 111-123. ISSN ISSN 2312-3206.

Каткова, Т. А. and Семенова, Т. А. (2014) Психодіагностика статеворольової узгодженості у ранньому юнацькому віці. Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору: матеріали ХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 4 (55) (35). pp. 208-217. ISSN ISBN 978-966-2760-18-7(4)

Каткова, Т. А. and Титаренко, О. І. (2019) Психологічні особливості прояву інтелектуальної обдарованості у студентів. Вісник Одеського національного університету. Серія: Психологія, 24 (1 (49)). ISSN 2077-1746, ISSN: 2304-1609 (Print); 2415-3494 (Online) (In Press)

Каткова, Т. А. and Фісіна, Г. Н. (2015) Психологічні особливості впливу спрямованості особистості старшокласника на професійний вибір. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (7). pp. 44-49. ISSN 2311-8466

Каткова, Т. А. and Фісіна, Г. Н. (2015) Вплив самооцінки особистості на засіб розв’язання конфлікту. Людиновимірність гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх педагогів: наукові досягнення і перспективи: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 2. pp. 203-206.

Каткова, Т. А. and Царькова, О. В. (2017) Стрес педагога: виникнення, особливості, профілактика і корекція. Збірник наукових праць Східноукраїнського національного університету імені Володимира Даля «Теоретичні і прикладні проблеми психології», 3 (44). pp. 243-253. ISSN ISSN 2219-2654.

Каткова, Т. А. and Царькова, О. В. (2018) Modern forms of career guidance with senior pupils=Сучасні форми профорієнтаційної роботи зі старшокласниками. American Journal of Fundamental, Applied & Experimental Research, 2 (9). pp. 38-48. ISSN ISSN 2474-9397

Каткова, Т. А. and Царькова, О. В. (2018) Modern forms of career guidance with senior pupils. American Journal of Fundamental, Applied & Experimental Research (2 (9)). pp. 38-48. ISSN 2474-9397

Каткова, Т. А. and Шевченко, С. В. (2015) Дослідження проблеми підвищення працездатності особистості у психологічному дискурсі. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (7). pp. 120-125. ISSN 2311-8466

Каткова, Т. А. and Шевченко, С. В. (2016) Пошук психодіагностичних правил для діагностики емоційної стійкості за допомогою детермінаціонного аналізу. Actual questions and problems of development of social sciences: International scientific-practical conference. pp. 166-169.

Каткова, Т. А. and Яненко, М. С. (2014) Формування професійно-психологічної спрямованості особистості майбутніх вчителів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Психологічніі науки, 1 (121). pp. 157-159. ISSN 2518-7465

Катріченко, В. С. and Добровольська, Л. П. (2016) Проблеми формування оцінювально-ціннісних знань особистості студентів педагогічних вишів. Психологія.

Кобильнік, Л. М. and Каткова, Т. А. (2014) Ціннісне самовизначення особистості в сучасному освітньому просторі. Проблеми сучасної психології: зб. наук. пр. (24). pp. 89-104.

Кожевникова, А. В. and Садова, Т. О. (2014) Історичне становлення гри у формуванні та розвитку особистості. Strategiczne pytania ?wiatowej nauki - 2014: materia?y X Mi?dzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji, 20. pp. 8-10.

Кочкурова, О. В. (2014) Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів з курсу "Соціальна психологія". [Teaching Resource]

Кочкурова, О. В. (2014) Естетизація навчально-виховного процесу вищої школи. In: Проблеми, тенденції, перспективи екологізації культурно-освітного простору: матеріали Всеукраїнського науково-практичного семінару, 30-31 жовтня 2014 року, м. Мелітополь.

Кочкурова, О. В. (2016) Духовний розвиток особистості майбутнього педагога. In: Людина в умовах мінливості соціокультурного простору: духовно-практичний вимір: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., Ч. 2. Освіта як простір творення прецедентів і зразків самовизначення, 3-4 червня 2016 р., м. Мелітополь.

Кочкурова, О. В. (2014) Духовність як необхідний складник гармонійного розвитку особистості. In: Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: соціально-педагогічні аспекти; матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 12-13 червня 2014 р., м. Мелітополь.

Кочкурова, О. В. (2017) Духовний розвиток особистості: соціально-філософський аналіз. VERSUS: науково-теоретичний часопис (1 (9)). pp. 45-50. ISSN 2310-4562

Кочкурова, О. В. (2014) Особливості духовного розвитку особистості майбутнього педагога. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія: Психологічні науки (2.13). pp. 92-95. ISSN 2078-2128

Кочкурова, О. В. and Царькова, О. В. (2014) Preserving of students' psychological health as a main aspect of seccessful education. In: Scientific resources management of countries and regions : International scientific and practical congress, 18 july 2014, Copenhagen.

Кочкурова, О.В. (2014) Методичні рекомендації до практичних занять з дисципліни "Соціальна психологія". [Teaching Resource]

Кочкурова, О.В. and Меркулова, Н.В. and Ніконенко, Т. (2018) Professional identity training as a means of future primary school teachers' professional development. Наука і освіта (4). pp. 154-160. ISSN 2311-8466

Кутик, Виктор (2018) Проблема интернет-зависимости от виртуального мира как бегство от реальности и меры профилактики данного «заболевания». In: Міжнародна науково-практична конференція «Теоретичні і практичні засади еволюції від інформаційного суспільства до «суспільства знань» і до smart-суспільства: виклики і можливості четвертої промислової революції», 23-24, Запоріжжя.

Л

Левочко, С. and Шевченко, С. В. (2019) Особливості розвитку творчих здібностей підлітків. Навчання, виховання та розвиток особистості в контексті життєвих перспектив особистості: збірник матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. pp. 92-95.

Любомський, І. О. and Каткова, Т. А. (2017) Особливості розвитку емоційної стійкості студентів у процесі навчання у вищому навчальному закладі. Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр. (1). pp. 53-57. ISSN ISSN 1813-3405

М

Мельнікова, Світлана (2015) Психосоциальный стресс и его влияние на процесс обучения в вузе студентов специальности «практическая психология». Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 252-257. ISSN 2219-5203

Мельникова , С. В. (2015) Изучение уровня тревожности, фрустрированности, агрессивности и ригидности в социальной группе «студенты-психологи». Наука і освіта (3). pp. 62-67. ISSN 2311-8366

Максименко, С. Д. and Прокоф’єва, О. О. and Царькова, О. В. and Кочкурова, О. В. (2015) Практикум із групової психокорекції: підручник. Видавничо-поліграфічний центр «Люкс», Мелітополь.

Мартинюк, А. Г. and Варіна, Г. Б. (2014) Емпіричне дослідження процесу особистісного становлення майбутнього практичного психолога засобами гештальт-терапії. Наука і освіта (6). pp. 75-80. ISSN ISSN 2311-8466

Марєєва, І. Ю. and Работа, Т. О. and Царькова, О. В. (2015) Виявлення фрустрації методами проективної діагностики в студентів–майбутніх практичних психологів. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 1 (1). pp. 150-154.

Матвієнко, В. П. (2014) Філософія освіти як чинник раціоналізації освітньої галузі. Versus (49). pp. 70-74. ISSN 2310-4562

Мельнікова, С. В. (2019) Розвиток емоційної стійкості студентів у закладах вищої освіти. Особистісно-професійний розвиток учителя нової української школи: світові освітні практики, український контекст: зб. наук. робіт II Всеукр. наук.-практ. конф.з Міжнар. участю. (In Press)

Михайленко, Л. М. and Каткова, Т. А. (2016) Гармонізація міжособистісних взаємодій у неблагополучних сім’ях. Realita a perspektivy vyvola spolocnosti: socialne, psyhologicke a politicke aspekty: Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 103-106.

Молодиченко, Н. А. (2018) Моральне виховання особистості учня: психолого-педагогічний аспект. In: Міжнародна науково-практична інтернет-конференція «Формування освітнього простору в умовах інформаційного суспільства», 26-27, Запоріжжя.

Н

Насалевич, Т. В. and Синіцина, А. (2014) Синдром Пітера Пена. Strategiczne Pytania Swiatowej Nauki – 2014: матеріали Х Міжнар. наук.-практ. конф., 23. pp. 35-36.

П

Петровська, Катерина (2015) Соціально-психологічні чинники ризикованої поведінки учнівської молоді. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 1 (14). pp. 134-138. ISSN 2219-5203

П'ятницька, Ж. С. and Шевченко, С. В. (2019) Чинники виникнення емоційного вигорання в професійній діяльності особистості. Навчання, виховання та розвиток особистості в контексті життєвих перспектив особистості: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. pp. 337-341.

Попова, Ю. В. (2017) Вплив сімейного виховання на розвиток у підлітків девіантної поведінки. Сучасна наука: тенденції та перспективи: матеріали регіональної інтернет-конф. молодих учених, 15-19 трав. 2017 р.. pp. 258-260.

Прокоф'єва, О. А. and Прокоф'єва, О. О. (2018) Чому ми стаємо об'єктами маніпуляцій, або як не попасти на гачок? Школа юного вченого, 5-6. pp. 25-28.

Прокоф'єва, О. А. and Прокоф'єва, О. О. (2017) Сепарація від батьків як запит у психодраматичній групі. Актуальні проблеми практичної психології. pp. 118-122.

Прокоф'єва, О. О. and Аносова, Д. І. (2016) Соціально-психологічна адаптація молодших школярів до навчання у середній школі засобами арт-терапії. Молодий вчений, 12 (39). pp. 268-272.

Прокоф'єва, О. О. and Коняшина, А. Є. (2016) Соціально-психологічні фактори вибору професії старшокласниками. Актуальні проблеми життєдіяльності суспільства: матеріали ХХІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. студентів, аспірантів та молодих учених. pp. 303-304.

Прокоф'єва, О. О. and Кошова, І. В. and Прокоф'єва, О. А. (2019) Інноваційні технології розвитку психологічних ресурсів особистості. Социодрама - ситуация всех ситуаций и событие, собирающее в себя все события. Working Paper. ФОП Вищемирський В. С., Херсон.

Прокоф'єва, О. О. and Кошова, І. В. and Прокоф'єва, О. А. (2019) Социодрама – ситуация всех ситуаций и событие, собирающее в себе все события. In: Інноваційні технології розвитку психологічних ресурсів особистості. ФОП Вишемирський В. С., Херсон, pp. 243-258.

Прокоф'єва, О. О. and Прокоф'єва, О. А. (2018) Чому ми стаємо об'єктами маніпуляцій, або як не попасти на гачок. Школа юного вченого (5-6). pp. 25-28.

Прокоф'єва, О. О. and Прокоф'єва, О. А. and Зайцева, Ю. М. (2016) Психологічні аспекти становлення етнічної ідентичності на прикладі школярів підліткового віку. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 2 (6). pp. 140-144.

Прокоф'єва, О. О. and Прокоф'єва, О. А. and Кошова, І. В. (2019) Інноваційні технології розвитку психологічних ресурсів особистості. Социодрама - ситуация всех ситуаций и событие, собирающее в себе все события. Other. Вид-во ФОП Вищемирський В.С., Херсон.

Прокоф'єва, О. О. and Царькова, О. В. (2018) Маніпуляція негатив чи позитив. Школа юного вченого (4 (54)). pp. 19-20.

Прокоф’єва, О. О. (2014) Особливості викладання дисципліни «Психодрама». Український психолого-педагогічний науковий збірник (3). pp. 163-171.

Прокоф’єва, О. О. and Алхіменко, О. І. (2015) Деякі причин зростання захворювання на синдром раннього дитячого аутизму. International scientific-practical congress of teachers and psychologists "The generation of scientific ideas", (Geneva, the 17-18th of February, 2015). pp. 75-79. ISSN 978-76-37903-24-9

Прокоф’єва, О. О. and Алхіменко, О. І. (2014) Підходи до інклюзивної освіти в Польщі та Україні. Інклюзивна освіта: проблеми та перспективи (практика, дослідження, методо-логія) : матеріали методологічного web-семінару, 144. pp. 108-110.

Прокоф’єва, О. О. and Аносова, Д. І. (2018) Психологічні детермінанти розвитку адаптаційних можливостей студентської молоді. Особистіно-професійний розвиток вчителя в умовах реалізації концепції Нової української школи: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 14-16 черв. 2018 р.. pp. 202-205.

Прокоф’єва, О. О. and Варіна, Г. Б. (2018) Сучасні здоровʼязбережувальні технології. Психологічні аспекти супроводу сімей, що виховують дитину з синдромом раннього дитячого аутизму. Other. ХНПУ імені Г. С. Сковороди, Харків.

Прокоф’єва, О. О. and Грибачова, Г. О. (2017) Причини включення особистості у маніпулятивні міжособистісні стосунки у якості суб’єкта і об’єкта. Сучасна наука: тенденції та перспективи: матеріали регіональної інтернет-конф. молодих учених, 15-19 травня 2017 р.. pp. 239-243.

Прокоф’єва, О. О. and Зайцева, Ю. М. (2017) Вікові особливості особливості становлення громадянської ідентичності. Актуальні проблеми практичної психології: зб. статей ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 9-10 листоп. 2017 р.. pp. 115-118.

Прокоф’єва, О. О. and Мартинюк, А. Г. (2015) Формування субсфери Я-соціальне у юнацькому віці засобами гештальт-терапії. Проблеми сучасної психології: зб. наук. пр. (27). pp. 460-470.

Прокоф’єва, О. О. and Напрєєнкова, Т. О. (2014) Роль тілесної терапії в самоактуалізації майбутнього педагога. Наука і освіта (6). pp. 89-93.

Прокоф’єва, О. О. and Прокоф'єва, О. А. (2019) Форми психодрама-терапії як інновації в освітньому процесі. Актуальні проблеми психічного та психологічного здоров'я: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 квітня 2019 року, 144. pp. 185-189.

Прокоф’єва, О. О. and Прокоф'єва, О. А. (2018) Розмова про війну з дітьми. Психологія і педагогіка: методика та проблеми практичного застосування: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 21-22 грудня 2018 р.. pp. 92-94.

Прокоф’єва, О. О. and Прокоф’єва, О. А. (2017) Сепарація від батьків як запит у психодраматичній групі. Актуальні проблеми практичної психології: зб. ст. ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 9-10 листоп. 2017 р.. pp. 118-122.

Прокоф’єва, О. О. and Труфанова, Д. О and Тверда, Г. О (2016) Формування Я-соціального у юнацькому віці засобами гештальттерапії. Науковий вісник. Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 1 (5). pp. 138-142.

Прокоф’єва, О. О. and Царькова, О. В. (2016) Тренінг «Лідер. Спікер. Партнер». In: Співпраця бібліотек і музеїв Мелітопольщини як ресурс розвитку освіти дорослих. МДПУ ім. Богдана Хмельницького, Мелітополь, pp. 12-13. ISBN 978-617-7346-57-8

Прокоф’єва, Олеся (2010) Психологічні умови запобігання маніпулятивним міжособистісним стосункам у юнацькому віці: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психолог. наук: спец. 19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія". Doctoral thesis, Видавництво НПУ ім. МП Драгоманова.

Р

Радченко, С. В. and Царькова, О. В. (2014) Формування та розвиток особистості обдарованої дитини. Молодий вчений (4). pp. 71-73.

Радченко, С. В. and Царькова, О. В. (2014) Психологічні особливості прояву фрустрації у підлітковому віці. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки (2). pp. 117-121.

Райко, Г. Ф. and Варіна, Г. Б. (2014) Психологічні детермінанти впливу сімейних конфліктів на формування особистості підлітка. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету імені Т. Г. Шевченка. Серія: Психологічні науки, II (121). pp. 129-131.

С

Семікін, М. О. (2014) Роль "кейс"-методу в розвитку творчого потенціалу майбутнього педагога. Наука і освіта (6). pp. 154-159.

Семікін, М. О. (2014) Культуротвірна місія української вищої школи в контекстах постнекласичних інтенцій сучасної філософії освіти. Українознавчий альманах (16). pp. 183-188.

Семікін, М. О. (2014) Крос-культурна грамотність сучасного педагога: методологічний аспект. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка (2). pp. 84-91.

Стефанюк, А. А. and Каткова, Т. А. (2014) Аналіз сучасного стану інклюзивного навчання дітей з психофізичними порушеннями в загальноосвітній сільській школі. Матеріали методологічного web-семінару. pp. 55-56.

Стефанюк, А. А. and Каткова, Т. А. (2013) Формування мотивації до професійного розвитку майбутніх психологів. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди" - Додаток 2 до Вип. 31: Проблеми емпіричних досліджень у психології, 2 (7 (31)). pp. 213-218.

Стрекалова, Л. В. and Царькова, О. В. (2015) Психологічні особливості пам’яті у молодшому шкільному віці. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 2 (2). pp. 67-71.

Сухарєва, Є. М. (2017) Розвиток самоставлення і самооцінки у підлітковому віці. Сучасна наука: тенденції та перспективи: матеріали регіональної інтернет-конференції молодих учених, 15-19 трав. 2017 р.. pp. 277-280.

Т

Тараненко, Г.Г. and Троїцька, О.М. (2012) Аксіопсихологічні засади розвитку толерантності. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка , 2 (9). pp. 61-67. ISSN 2219-5203

Тараненко, В. О. and Варіна, Г. Б. and Аверіна, К. С. (2015) Основні детермінанти копінг-поведінки майбутніх практичних психологів в стресових ситуаціях. Фахове видання Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки. Випуск 2(47) – К.: НПУ імені М.П. Драгоманова. – 2015. – С. 30-36 0,5 д.а. Аверіна К.С., Тараненко В.О., 12 (2 (47)). pp. 30-36.

Титаренко, О. І. and Каткова, Т. А. (2019) Арт-терапія як засіб розвитку творчого потенціалу підлітків. Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр. (2). ISSN ISSN 1813-3405, ISSN 2663-6026 (Print), 2663-6034 (Online) (In Press)

Третьякова, І. С. and Кочкурова, О. В. (2014) Зошит для практичних занять з курсу "Етнопсихологія". [Teaching Resource]

Троїцька, О. М. and Троїцька, Т. С. and Каткова, Т. А. (2013) Толерантность интеркультурного города: проблемы теории и коллизии практики. Scientific Letters of Academic Society of Michal Baludansky. pp. 135-138. ISSN 1338-9432

Трюхан, Александр (2018) Влияние анонимного общения в интернете на личность и его социальные и психологические аспекты. In: Міжнародна науково-практична конференція «Теоретичні і практичні засади еволюції від інформаційного суспільства до «суспільства знань» і до smart-суспільства: виклики і можливості четвертої промислової революції», 23-24, Запоріжжя.

У

Усинова, Д. В. and Царькова, О. В. (2015) Дослідження сімейних відносин засобами проективних малюнків. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 1 (1). pp. 75-78.

Ускова, А. (2014) Система формування цінності піклування про іншу людину в учнів основної школи. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія: Педагогіка і психологія: зб. статей, 42 (3). pp. 211-216.

Ф

Фалько, Н. М. (2015) Гендерна ідентифікація як чинник гармонізації соціальних відносин та життєвого простору особистості. Науковий часопис Національного педагогічного університету М. П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки (2). pp. 49-55.

Фалько, Н. М. (2014) Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: проблеми та перспективи. 1.4. Концептуалізація відкритості в гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх фахівців. Other. Мелітопольський державний педагогічний університет ім.Богдана Хмельницького, Мелітополь.

Фалько, Н. М. (2014) Life strategy as a component in construction of the personality’s living space. Наука і освіта (6). pp. 114-117. ISSN ISSN 2311-8466

Фалько, Н. М. and Гармаш, Д. І. and Браславська, Л. В. (2017) Мандала як засіб арт-терапії. Вісник ХДУ. Серія: Психологічні науки, 3 (2). pp. 32-36.

Фалько, Н. М. and Гармаш, Д. І. and Браславська, Л. В. (2017) Мандала як засіб арт-терапії. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 3 (2). pp. 32-36. ISSN 2312-3206

Фалько, Н. М. and Гузь, Н. В. (2019) Створення простору щодо активізації засобів масової інформації в сприянні соціальному консенсусу, врегулюванню конфліктів між внутрішньо переміщеними особами та громадами. Теорія і практика сучасної психології: зб. наук. пр., 1 (1). pp. 155-162. ISSN ISSN 1813-3405

Фалько, Н. М. and Пижик, Д. І. (2014) Роль психологічного супроводу як компонента діяльность практичного психолога у допрофільній підготовці учнів. Наука і освіта, CXXIII (6). pp. 118-124. ISSN 2311-8466

Фалько, Наталя and Гузь, Н. В. and Варіна, Г. Б. (2019) Інноваційні технології розвитку психологічних ресурсів особистості. Психологічні особливості актуалізації професійно-особистісної зрілості майбутнього психолога засобами гештальт-терапії. Other. Вид-во ФОП Вищемирський В.С., Херсон.

Фантаз, А. and Прокоф’єва, О. О. (2018) Формування психологічних меж в онтогенезі. Сучасна наука: тенденції та перспективи: матеріали Всеукр. Internet-конф. молодих учених, 14-17 трав. 2018 р.. pp. 233-238.

Федорова, О. В. and Добровольська, Л. П. and Нікітін, О. Є. (2014) Управлінська діяльність та психологічний клімат у вищому навчальному закладі. Розділ 5. Вплив афективних станів особистості на формування психологічного клімату педагогічного колективу. Other. МДПУ ім. Б. Хмельницького, Мелітополь.

Федорченко, О. В. and Каткова, Т. А. (2014) Історичні витоки та сучасний стан проблеми розвитку соціальності учнів з інвалідністю у системі освіти. Матеріали методологічного web-семінару. pp. 139-140.

Федулова, О. В. and Царькова, О. В. (2015) Психологічні особливості корекції міжособистісної взаємодії у підлітків. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки (2 (47)). pp. 246-254.

Фісіна, Г. Н. and Каткова, Т. А. (2015) Психологічний супровід батьків дітей з особливими потребами. Научный прогресс на рубеже, тысячелетий: сб. ст. XI Междунар. науч.-практ. конф. (13). pp. 33-35.

Х

Ходаковська, Ю. М. and Каткова, Т. А. (2013) Психологічні особливості адаптації студентів-першокурсників до умов навчання у ВНЗ. Гуманітарний вісник ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»: тем. вип. «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 7 (2 (31)). pp. 378-383. ISSN 978-617-7380-06-0

Ц

Царькова, Ольга (2013) Психологічне здоров’я як фактор гармонійного розвитку особистості. Versus (1). pp. 74-77. ISSN 2310-4562

Царькова, О. В. (2015) Феномен почуття провини як глибинний аспект особистості батьків, які мають дітей з обмеженими можливостями. Проблеми сучасної психології: зб. наук. пр. (30). pp. 658-668.

Царькова, О. В. (2014) Особливості допомоги батькам, які виховують дітей з особливими потребами. Проблеми сучасної психології (23). pp. 687-697.

Царькова, О. В. (2014) Феномен психологічного відторгнення допомоги у батьків, які виховують дітей з особливими потребами. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологычны науки: зб. наук. пр. (2.12). pp. 208-213.

Царькова, О. В. (2014) Психологічні аспекти збереження психічного здоров’я студентської молоді. Наука і освіта (6). pp. 128-133.

Царькова, О. В. (2016) Провина як складова частина емоційного стану у батьків дітей із психофізіологічними вадами. Проблеми сучасної психології (31). pp. 493-503.

Царькова, О. В. (2016) Особливості формування освітнього простору для дітей з обмеженими можливостями здоров’я. Проблеми сучасної психології: зб. наук. пр. (34). pp. 582-592.

Царькова, О. В. (2015) Особливості психотерапії у роботі з сім’ями, де росте дитина з психофізіологічними вадами. Проблеми сучасної психології: зб. наук. пр. (27). pp. 610-619.

Царькова, О. В. (2015) Психологічний клімат у родині як основний чинник становлення особистості дитини з психофізіологічними вадами. Актуальні проблеми психології (10). pp. 607-616.

Царькова, О. В. (2015) Характер и специфика переживания чувства вины родителями детей с ограниченными возможностями и функциональными расстройствами. Наука і освіта (3). pp. 116-119.

Царькова, О. В. (2015) Почуття провини як компонент психологічного клімату у родині, де росте дитина з особливими потребами. Наука і освіта (7). pp. 115-120.

Царькова, О. В. (2015) Етіологія неврозів у матерів, які виховують дітей з нейрофізіологічними вадами. Вісник Одеського національного університету. Психологія, 20 (2). pp. 217-224.

Царькова, О. В. (2015) Дослідження впливу почуття провини на психологічний стан батьків, які виховують дітей з психофізіологічними вадами. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки (1). pp. 151-155.

Царькова, О. В. (2014) Почуття провини в батьків дітей з психофізіологічними вадами. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 2 (2). pp. 155-158.

Царькова, О. В. (2014) Аналіз поняття провини, її форм та видів. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки (45). pp. 234-239.

Царькова, О. В. (2014) Почуття провини як один з аспектів розвитку особистості та її соціальної взаємодії. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 2 (1). pp. 79-83.

Царькова, О. В. (2014) Психологічний супровід сімей, де росте дитина з психофізіологічними вадами. Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова. Серія 12: Психологічні науки (45). pp. 157-163.

Царькова, О. В. and Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні детермінанти ресоціалізації засуджених як один із важливих напрямів профілактики рецидивної злочинності. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка (2 (9)). pp. 87-90.

Царькова, О. В. and Варіна, Г. Б. (2019) Інноваційні технології розвитку психологічних ресурсів особистості. Системний підхід до психологічної корекції почуття провини у батьків дітей з обмеженими можливостями та функціональними розладами. Project Report. Вид - во ФОП Вишемирський В . С ., Херсон.

Царькова, О. В. and Варіна, Г. Б. (2018) Психологічні детермінанти ресоціалізації засуджених, як один із важливих напрямків профілактики рецидивної злочинності. Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Психологія (2 (9)). pp. 87-90.

Царькова, О. В. and Каткова, Т. А. (2018) Сучасні здоровʼязбережувальні технології. Психічне здоров’я як фактор професійного зростання студентської молоді. Other. Видавництво ТОВ «ДІСА ПЛЮС», Харків.

Царькова, О. В. and Кочкурова, О. В. (2014) Методичні рекомендації з самостійної роботи студентів із спекурсу "Етнопсихологія". [Teaching Resource]

Царькова, О. В. and Прокоф'єва, О. О. and Варіна, Г. Б. (2018) Self-Harm (Самоушкодження): долаємо разом. Країна знань (9-10). pp. 50-53.

Царькова, О. В. and Прокоф’єва, О. О. and Аносова, Д. І. (2019) Психологічний аспект синдрому раннього дитячого аутизму. Психологічний часопис: зб. наук. пр. (5). pp. 67-80.

Царькова, О. В. and Работа, Т. О. (2014) Умови та особливості розвитку особистості викладача-психолога у вищій школі. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія: Психологічні науки (2.12). pp. 197-202.

Царькова, О. В. and Работа, Тетяна and Гончарова, Юлія Збереження психологічного здоров’я студентської молоді за допомогою методів емоційно-вольової саморегуляції. Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького. Серія: Педагогіка (2). pp. 209-212.

Царькова, О. В. and Радченко, С. В. (2015) Теоретичні аспекти прояву психологічного феномену тривожності. Актуальні проблеми психології, VII (38). pp. 479-491.

Царькова, О. В. and Радченко, С. В. (2014) Сексуальні девіації. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В. О. Сухомлинського. Серія: Психологічні науки (2.12). pp. 202-207.

Ч

Чубенко, В. А. and Варіна, Г. Б. (2015) Психологические особенности военнослужащих, которые пребывают на службе в зоне боевых действий. Vedecky pokrok na prelomu tysyachalety – 2015: materialy XI Mezinarodni vedecko -prakticka konference (13). pp. 8-11.

Ш

Шевченко, С. В. (2019) Стрес як психологічний феномен в параметрах сучасних досліджень. Актуальні проблеми психічного та психологічного здоров’я: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф., 26-27 квіт. 2019 р.. pp. 113-116. ISSN 978-617-689-316-5

Шевченко, С. В. (2016) Психологічні особливості когнітивної та конативної складових розумової працездатності першокурсників. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (2-3). pp. 34-39. ISSN 2311-8466

Шевченко, С. В. (2019) Особливості діагностики навчальної мотивації здобувачів вищої освіти. Теорія і практика сучасної психології, 2 (1). pp. 159-163. ISSN 2663-6026

Шевченко, С. В. (2018) Психологічні особливості винекнення агресії особистості. Теорія і практика сучасної психології (5). pp. 180-183. ISSN 1813-3405

Шевченко, С. В. (2017) Психологічна складова реабілітаційного потенціалу осіб з інвалідизуючими захворюваннями. Актуальні проблеми практичної психології : збірник статей ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 9-10 листоп. 2017 р.. pp. 163-166.

Шевченко, С. В. (2015) Емоційний компонент розуової працездатності першокурсників як предмет психологічного дослідження. Проблеми сучасної психології: зб. наук. пр. К-ПНУ імені івана Огієнка, Інститут психології імені Г. С. Костюка НАПН України (30). pp. 702-710.

Шевченко, С. В. (2014) Концептуальные аспекты изучения проблемы умственной работоспособности личности. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (6). pp. 138-142. ISSN 2311-8466

Шевченко, С. В. (2014) Система психолого-педагогічних заходів з підвищення рівня розумової працездатності студентів-першокурсників. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 1 (1). pp. 276-281.

Шевченко, С. В. (2015) Досвід професійної підготовки як фактор розвитку розумової працездатності студентів. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 2 (2). pp. 71-76.

Шевченко, С. В. (2019) Соціальна активність особистості як психологічний феномен. Дев’яті Сіверянські соціально-психологічні читання: матеріали Міжнар. наук. конф., 30 листоп. 2018 р.. pp. 369-371.

Шевченко, С. В. (2019) Наукові підходи до здійснення психологічного супроволу особистості в закладах освіти. Cучасні тенденції розвитку освіти і науки в інтердисциплінарному контексті. Діалог культур як чинник інтеграції: матеріали ІV-ї Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 262-264.

Шевченко, С. В. (2018) Психологічні особливості реабілітації та адаптації особ з особливими потребами. Міжнародний електронний науково-практичний журнал «WayScience» (2). pp. 139-148.

Шевченко, С. В. (2019) Особливості вивчення суб’єктності особистості в психологічному вимірі. Навчання, виховання та розвиток особистості в контексті життєвих перспектив особистості: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф. з Міжнар. участю. pp. 165-169.

Шевченко, С. В. (2019) Особливості розвитку критичного мислення як основа інтелектуальної діяльності особистості. Сучасний рух науки: тези доп. V Міжнар. наук.-практ. конф., 7-8 лют. 2019 р.. pp. 785-789.

Шевченко, С. В. (2018) Сучасні здоров’язбережувальні технології. Дослідження психологічних умов актуалізації адаптаційного потенціалу студентів як шлях до створення здоров’язбережувального освітнього простору. Documentation. ХНПУ ім. Г.С. Сковороди, Харків.

Шевченко, С. В. (2017) Інноваційно-інтелектуальні технології освітнього простору: суб’єкт-суб’єктна взаємодія. In: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Actual problems of learning and development» of the occasion of the 70 anniversary of the founding of the I. O. Synytsa laboratory of psychology of studies, 25-26 травня 2017 р., Київ.

Шевченко, С. В. (2015) Психологічний мікроклімат у групі як основа інтелектуального розвитку першокурсників. Вісник ЧНПУ імені Т. Г. Шевченка. Серія: Психологічні науки (128). pp. 284-287.

Шевченко, С. В. (2017) Психологічна складова реабілітаційного потенціалу осіб з інвалідизуючими захворюваннями. Актуальні проблеми практичної психології: зб. статей ІV Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 9-10 листоп. 2017 р.. pp. 163-166.

Шевченко, С. В. (2017) Розвиток критичного мислення студентів. Social sciences: theory and practice: матеріали VІ International scientific conference. pp. 29-32.

Шевченко, С. В. (2014) Научные позиции в определении критериев умственной работоспособности первокурсников. Теория и практика общественного развития. Серия: Психологические науки (13). pp. 57-59.

Шевченко, С. В. (2018) Аналіз емоційних проявів у контексті вікових особливостей студентів: теоретико-практичний аспект вивчення. Академічна студія (1). pp. 102-105.

Шевченко, С. В. (2014) Аналіз психологічних умов розвитку розумової працездатності першокурсників в адаптаційний період. Актуальні проблеми психології: зб. наук. праць, Х (26). pp. 918-931.

Шевченко, С. В. (2012) Експериментальне дослідження особливостей розумової працездатності студентів-першокурсників в умовах адаптаційного періоду. Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди. Психологія (42 (2)). pp. 204-212.

Шевченко, С. В. (2012) Вивчення впливу психологічної підготовленності студентів-першокурсників до вузівських форм навчання на рівень їх розумової працездатності як основа подальшої консультативної роботи. Міжнародний науковий форум: соціологія, психологія, педагогіка, менеджмент (10). pp. 207-214.

Шевченко, С. В. (2019) Впровадження інтерактивних форм організації освітнього процесу у віртуальному просторі. Віртуальний освітній простір: психологічні проблеми: матеріали VIІ Міжнар. наук.-практ. Інтернет-конф. (7). pp. 58-60.

Шевченко, С. В. (2019) Психофізіологічні показники розумової працездатності здобувачів вищої освіти. Технології розвитку інтелекту, 3 (2). pp. 70-83. ISSN 2223-0521

Шевченко, С. В. (2011) Анализ спектра проблем студентов–первокурсников в период их адаптации к вузу как один из способов повышения уровня их умственной работоспособности. Стратегические вопросы мировой науки. Педагогічні науки. Психологія и соціологія: зб. наук. пр. VІІ Міжнар. наук.-практ. конф. (9). pp. 68-70.

Шевченко, С. В. (2012) Теоретический анализ проблемы адаптации и работоспособности студентов в высшей школе в условиях трансформации образовательной системы. Стратегические вопросы мировой науки -2012. Педагогічні науки. Психологія и соціологія: зб. наук. пр. VІІІ Міжнар. наук.-практ.конф. (22). pp. 3-6.

Шевченко, С. В. (2013) Специфіка розумової працездатності першокурсників в адаптаційний період. Эффективные инструменты современных наук. Педагогічні науки. Психологія и соціологія: зб. наук. пр. Міжнар. наук.-практ. конф. (2). pp. 49-51.

Шевченко, С. В. (2015) Евристика як метод актуалізації розумового потенціалу студентів. Scientific horizons: materials of the XI International scientific and practical conference. Psychology and sociology. Medicine. (8). pp. 8-10.

Шевченко, С. В. (2015) Психолого-педагогічні умови підвищення розумової працездатності студентів-першокурсників в адаптаційний період: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія". Doctoral thesis, Видавництво НПУ імені МП Драгоманова.

Шевченко, С. В. (2018) Modern Management: Logistics and Education. The role of innovative technologies in the management of the scientific and educational process of higher education. Documentation. Opole: The Academy of Management and Administration in Opole.

Шевченко, С. В. (2019) Modern innovative and information technologies in the development of society. 3.7. Socio-psychological training as a method for the development of individual stress tolerance of students in the information and educational environment of higher education. Working Paper. Wydawnictwo Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach.

Шевченко, С. В. (2019) SELF-presentation. Приемы эффективной самопрезентации и искусство общения. Страна знаний (6). pp. 15-16.

Шевченко, С. В. (2017) Scientific approaches to the problem of the psychology of a person with disabilities. Science and civilization – 2017: materials of the ХІІІ Snternational research and practice conference (9). pp. 78-80.

Шевченко, С. В. (2019) The role of psychological support of complex rehabilitation of people with special educational needs. Science and civilization: materials of the XV International scientific and practical conference. pp. 78-81.

Шевченко, С. В. and Варіна, Г. Б. (2019) Метафора метелика у роботі з підструктурами особистості. Теорія та практика сучасної психології, 2 (3). pp. 107-110. ISSN 2663-6026 (Print), 2663-6034 (Online)

Шевченко, С. В. and Волобуєва, А. І. (2017) Теоретичні засади дослідження адаптаційного потенціалу студентів. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 2 (5). pp. 141-146.

Шевченко, С. В. and Гармаш, Д. І. (2016) Психологічні теорії та концепції вивчення проблеми здатності до самоефективності особистості. Realita a perspektivy vyvoja spolocnosti: socialne, psychologicke a politicke aspekty, 28-29 oktobra 2016. pp. 130-133.

Шевченко, С. В. and Гречішнікова, А. С. (2017) Розвиток творчої сублімації особистості підлітка засобами арт-терапії. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 2 (5). pp. 146-151.

Шевченко, С. В. and Денисов, І. Г. (2018) Особливості соціально-психологічної адаптації підлітків і студентів як передумови їх асоціальної поведінки. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (9-10). pp. 92-97. ISSN 2311-8466

Шевченко, С. В. and Каткова, Т. А. (2019) Інноваційні технології розвитку психологічних ресурсів особистості. Профілактика емоційного вигорання працівників ризиконебезпечних професій. Documentation. Вид-во ФОП Вишемирський, Херсон.

Шевченко, С. В. and Каткова, Т. А. (2015) Дослідження проблеми підвищення розумової працездатності особистості у психологічному дискурсі. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (7). pp. 120-125. ISSN 2311-8466

Шевченко, С. В. and Каткова, Т. А. (2016) Пошук психодіагностичних правил для діагностики емоційної стійкості за допомогою детермінаційного аналізу. Актуальні питання та проблеми розвитку соціальних наук: матеріали Міжнар. наук. конф.. pp. 166-169.

Шевченко, С. В. and Кірпік, Д. Ю. (2016) Теоретичні засади дослідження проблеми емоційного "вигорання" працівників державної служби надзвичайних ситуацій України. Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія: Психологічні науки, 2 (3). pp. 39-44.

Шевченко, С. В. and Міхайленко, Л. М. and Добровольська, Л. П. and Каткова, Т. А. (2016) Інноваційний науково-освітній простір вищої школи як умова інтелектуального розвитку студентів. Вісник ОНУ ім. І. І. Мечникова. Серія: Психологія, 21 (4 (42)). pp. 212-221. ISSN 2304-1609

Шевченко, С. В. and Міхайленко, Л. М. and Добровольська, Л. П. and Каткова, Т. А. (2016) Інноваційний науково-освітній простір вищої школи як умова інтелектуального розвитку студентів. Вісник Одеського національного університету. Психологія, 21 (4 (42)). pp. 212-221. ISSN ISSN 2304-1609

Шевченко, С. В. and Романюта, Є. (2019) Психологічний супровід підлітків в умовах освітнього процесу. Формування навичок міжкультурної комунікації: досягнення, рецепції, перспективи: тези Всеукр. наук.-практ. інтернет-конф., 10 трав. 2019 р.. pp. 159-162.

Шевченко, С. В. and Фалько, Н. М. (2014) Критичний реалізм Т.Г. Шевченка та його малярська спадщина. Мова. Свідомість. Концепт (4). pp. 69-77.

Шевченко, Світлана and Денисов, Ігор (2018) Особливості соціально-психологчної адаптації підлітків і студентів як передумови їх асоціальної поведінки. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (9-10). pp. 92-97. ISSN 2311-8466

This list was generated on Sun Oct 20 15:08:04 2019 EEST.