Шевченко, С. В. (2020) Особливості підвищення мотивації здобувачів вищої освіти при організації дистанційного навчання в умовах карантину. Віртуальний простір: психологічні проблеми: зб. VІІІ Міжнар. наук.-практ. конф.. pp. 132-134.
shevchenko_svitlana_2020.pdf
Download (103kB) | Preview
Abstract
Реалії сьогодення, в умовах запровадження карантинних заходів у зв’язку з епідеміологічною ситуацією у світі та в Україні зокрема, виникає потреба в реорганізації всіх сфер суспільства і, насамперед, педагогічної. Тому одним із найважливіших завдань освіти сьогодні є створення умов для навчання та інтелектуального розвитку особистості здобувачів, орієнтованої на створення шляхів самостійного отримання знань, формування умінь і навичок на дистанційних платформах. Поряд з тим, спостереження за навчальною діяльністю студентів під час виконання завдань допомогли виявити певні проблеми та недоліки, пов’язані із низьким рівнем їх мотивації, що негативно позначається на показниках успішності: недостатня підготовка щодо раціональних способів отримання інформації; низький рівень уміння роботи з науковою літературою; спостерігається недостатній розвиток умінь критичного та логічного мислення тощо.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | Users 4414 not found. |
Date Deposited: | 04 Jun 2020 06:22 |
Last Modified: | 26 Oct 2021 21:08 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/9468 |