Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Особливості дослідження когнітивного компонента професійної стійкості майбутнього практичного психолога в процесі навчання у ВНЗ

Гузь, Н. В. and Варіна, Г. Б. (2015) Особливості дослідження когнітивного компонента професійної стійкості майбутнього практичного психолога в процесі навчання у ВНЗ. Вісник Одеського національного університету. Психологія (2 (36)). pp. 20-27.

[thumbnail of 134841-290376-1-PB.pdf] Text
134841-290376-1-PB.pdf

Download (298kB)

Abstract

У статті представлене дослідження когнітивного компонента професійної стійкості майбутнього практичного психолога. Професійна стійкість — це така властивість особистості, в якій проявляється інтенсивність, дієвість і стійкість професійної спрямованості. В структуру когнітивного компонента входять: знання про закономірності майбутнього професійної діяльності у галузі практичної психології; знання про принципи, напрямки, технології психологічної діяльності; предметно-специфічні знання; знання про себе. З дослідження бачимо, що більшість студентів-психологів орієнтовані на самовдосконалення у професійній діяльності, прагнуть оволодіти внутрішніми компонентами діяльності та готові до конструктивного самоствердження, але мають низький рівень інтеріоризації внутрішнього досвіду та теоретичних знань у практичні вміння.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Depositing User: Users 4423 not found.
Date Deposited: 17 Sep 2019 11:12
Last Modified: 08 Oct 2021 14:30
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6754

Actions (login required)

View Item
View Item