Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Навчально-методичні рекомендації щодо роботи з набором метафоричних асоціативних карт «Пристань щастя»

Шевченко, С. В. and Варіна, Г. Б. (2019) Навчально-методичні рекомендації щодо роботи з набором метафоричних асоціативних карт «Пристань щастя». [Teaching Resource]

[thumbnail of Методичка-конвертирован.pdf] Text
Методичка-конвертирован.pdf

Download (567kB)

Abstract

«Пристань – місце, де зупиняються кораблі, наче маленькі уривки нашого життя, де ми були такі безтурботні й щасливі. Пристань щастя – це наше минуле, теперішнє та майбутнє, що об’єднує саме життя й наповнює кожен його момент сенсом»
«Не маючи можливості достукатися до свого внутрішнього «Я» свідомо, людина буде пробиратися до нього несвідомо»
Набір складається із 30 карт-малюнків розміром А6 , що відображають різні обставини щасливого життя, можливі зв’язки та взаємини між образами. Дитина найбільше пов'язана з почуттями і їх проявами, так як маленькі діти оцінюють світ в основному з позиції почуттів. У повсякденному житті, спалахуючи від цікавої ідеї, відкриваючи нове, мріючи, ми ЩАСЛИВІ і радіємо як діти. Однак варто чогось піти не так як ми планували, як тут же ми можемо відстежити в собі і темну сторону: образи, страхи та інше. Іноді ці переживання можуть охопити всю особистість в цілому і тоді стає дуже складно побачити реальність такою яка вона є, очима дорослого, а не дитини.

Item Type: Teaching Resource
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Depositing User: Users 4413 not found.
Date Deposited: 24 Dec 2019 07:41
Last Modified: 12 Oct 2021 11:06
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/8385

Actions (login required)

View Item
View Item