Шевченко, С. В. (2015) Психолого-педагогічні умови підвищення розумової працездатності студентів-першокурсників в адаптаційний період: автореф. дис. на здобуття наук. ступеня канд. психол. наук: спец. 19.00.07 "Педагогічна та вікова психологія". Doctoral thesis, Видавництво НПУ імені МП Драгоманова.
Shevchenko.pdf
Download (338kB) | Preview
Abstract
Дисертація присвячена дослідженню психолого-педагогічних умов підвищення розумової працездатності студентів-першокурсників в адаптаційний період. В роботі поданий аналіз психолого-педагогічної літератури з проблеми дослідження розумової працездатності особистості; визначено специфіку цього феномена у першокурсників в адаптаційний період. Експериментально досліджено особливості розумової працездатності студентів та психологічні (нервово-психічна стійкість, адаптивність, ціннісна мотивація до навчання та ін.) і педагогічні (культура розумової праці студентів, ієрархічне входження в інтелектуальну діяльність, інноваційно-інтелектуальні техніки педагогічної діяльності тощо) умови її розвитку в період адаптації. Визначено критерії, рівні (високий, середній, низький) та показники зазначеного феномена.Обґрунтовано, розроблено, апробовано та впроваджено систему психолого-педагогічних заходів з підвищення рівня розумової працездатності студентів-першокурсників у період адаптації, доведено дієвість цієї програми, презентовано методичні рекомендації психологу та викладачам вищої школи з підвищення розумової працездатності студентів-першокурсників.
Item Type: | Thesis (Doctoral) |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | Users 4414 not found. |
Date Deposited: | 14 Jun 2019 11:32 |
Last Modified: | 08 Oct 2021 14:19 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/3584 |