Каткова, Т. А. (2012) Людиномірність гармонізації культурно-освітнього простору особистості: методологія, експертиза та психолого-педагогічні рецепції: монографія. 5.2. Проблеми подолання синдрому емоційного вигорання педагогів у контексті гармонізації освітнього простору. Documentation. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.
tmp5D12.pdf
Download (165kB)
Abstract
Гуманізація сфери освіти центральною проблемою підвищення ефективності навчального процесу виділяє людський фактор як основний у системі відносин «людина-людина», який спрямовує, регулює й контролює систему людських взаємин, а також когнітивну та емоційну складові взаємодії між учнем і педагогом. Досить часто в центр проблеми ставиться особистість дитини, на якій зосереджені всі учасники навчального процесу, і тільки потім згадується особистість педагога, який працює з дітьми. Наше дослідження присвячене саме особистості педагога, від майстерності і професійної діяльності якого залежить якість навчання дітей.
Item Type: | Monograph (Documentation) |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | Users 4413 not found. |
Date Deposited: | 29 Oct 2019 14:30 |
Last Modified: | 08 Oct 2021 14:17 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7853 |