Каткова, Т. А. (2012) Людиномірність гармонізації культурно-освітнього простору особистості: методологія, експертиза та психолого-педагогічні рецепції: монографія. 5.2. Проблеми подолання синдрому емоційного вигорання педагогів у контексті гармонізації освітнього простору. Documentation. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького, Мелітополь.
![tmp5D12.pdf [thumbnail of tmp5D12.pdf]](https://eprints.mdpu.org.ua/style/images/fileicons/text.png)
tmp5D12.pdf
Download (165kB)
Abstract
Гуманізація сфери освіти центральною проблемою підвищення ефективності навчального процесу виділяє людський фактор як основний у системі відносин «людина-людина», який спрямовує, регулює й контролює систему людських взаємин, а також когнітивну та емоційну складові взаємодії між учнем і педагогом. Досить часто в центр проблеми ставиться особистість дитини, на якій зосереджені всі учасники навчального процесу, і тільки потім згадується особистість педагога, який працює з дітьми. Наше дослідження присвячене саме особистості педагога, від майстерності і професійної діяльності якого залежить якість навчання дітей.
Item Type: | Monograph (Documentation) |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | Users 4413 not found. |
Date Deposited: | 29 Oct 2019 14:30 |
Last Modified: | 08 Oct 2021 14:17 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/7853 |