Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Евристика як метод актуалізації розумового потенціалу студентів

Шевченко, С. В. (2015) Евристика як метод актуалізації розумового потенціалу студентів. Scientific horizons: materials of the XI International scientific and practical conference. Psychology and sociology. Medicine. (8). pp. 8-10.

[thumbnail of Психология и социология _8.pdf] Text
Психология и социология _8.pdf

Download (149kB)

Abstract

Сучасна система вищої освіти потребує впровадження новітніх інноваційних технологій викладання, що дозволяє не тільки підвищити якість навчання сучасних студентів, але й сформувати в них культуру інтелектуальної діяльності, посилити їх активність, змінити ціннісні орієнтації та мотиваційні установки, актуалізувати їх розумовий потенціал. Досліджуючи розумовий розвиток особистості студентів, І.Д. Бех вказав на те, що не варто давати студентам лише готові алгоритми і формувати дії за цими алгоритмами. У навчанні способів розв’язання різноманітних практичних задач, як зазначає автор, допомагають різні евристики, тобто прийоми, що полегшують розв’язання.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Depositing User: Users 4414 not found.
Date Deposited: 17 Sep 2019 12:31
Last Modified: 08 Oct 2021 14:19
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6708

Actions (login required)

View Item
View Item