Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Особливості ставлення молодших школярів до навчання

Гузь, Н. В. and Гузь, В. В. (2014) Особливості ставлення молодших школярів до навчання. Наука і освіта (6). pp. 35-41.

[thumbnail of NiO_2014_6_9.pdf]
Preview
Text
NiO_2014_6_9.pdf

Download (449kB) | Preview

Abstract

Стаття присвячена проблемі ставлення молодших школярів до навчання. Обґрунтовано феномен «ставлення до навчання», виділено компоненти та типи ставлення молодших школярів до навчання. На основі отриманих даних виділена динаміка типів ставлення молодших школярів до навчання. Встановлено, що ставлення до навчання вирізняється асинхронністю розвитку своїх компонентів—учням перших-других класів притаманний низький рівень розвитку когнітивного та поведінкового компонентів; для школярів третіх і четвертих класів є характерними негативні складові у змісті емоційно-оцінного компоненту у поєднанні з негативними тенденціями вікової динаміки такого розвитку.

Item Type: Article
Subjects: B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія
Divisions: Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології
Depositing User: Users 4423 not found.
Date Deposited: 13 Jun 2019 05:28
Last Modified: 08 Oct 2021 14:09
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4906

Actions (login required)

View Item
View Item