Гузь, Н. В. and Гузь, В. В. (2014) Особливості ставлення молодших школярів до навчання. Наука і освіта (6). pp. 35-41.
NiO_2014_6_9.pdf
Download (449kB) | Preview
Abstract
Стаття присвячена проблемі ставлення молодших школярів до навчання. Обґрунтовано феномен «ставлення до навчання», виділено компоненти та типи ставлення молодших школярів до навчання. На основі отриманих даних виділена динаміка типів ставлення молодших школярів до навчання. Встановлено, що ставлення до навчання вирізняється асинхронністю розвитку своїх компонентів—учням перших-других класів притаманний низький рівень розвитку когнітивного та поведінкового компонентів; для школярів третіх і четвертих класів є характерними негативні складові у змісті емоційно-оцінного компоненту у поєднанні з негативними тенденціями вікової динаміки такого розвитку.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | B Філософія. Психологія. Релігія > BF Психологія |
Divisions: | Навчально-науковий інститут соціально-педагогічної та мистецької освіти > Кафедра психології |
Depositing User: | Users 4423 not found. |
Date Deposited: | 13 Jun 2019 05:28 |
Last Modified: | 08 Oct 2021 14:09 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/4906 |