МДПУ репозиторій

Елементи, в яких Відділ: "Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності" та Рік: 2014

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: V | І | А | Б | В | Г | К | М | О | П
Число елементів: 49.

V

Vorovka, M. I. та Petruchenia, Н. H. (2014) Gender issues of Ukrainian higher education. Bulgarian Journal of Science Education, Chemistry, 23 (5). с. 655-664.

І

Ізбаш, С. С. (2014) Історичні аспекти виникнення методу проектів в теорії і практиці навчання та виховання. Історичний збірник Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького, 2. с. 55-60. ISSN 978-617-7055-51-7

Ізбаш, С. С. (2014) Роль психотехнології як науки про систему психотехнік впливу на людей в теорії і практиці управління загальноосвітнім навчальним закладом. Науковий часопис НПУ ім. М. П. Драгоманова. Серія 19: Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (42). с. 65-71. ISSN 2310-0893

Ізбаш, С. С. та Бєльчева, Т. Ф. (2014) Інтерактивні технології професійної підготовки майбутніх учителів у вищій школі. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди». Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 4 (31). с. 308-313. ISSN ISBN 978-966-8840-96-8(2)

Ізбаш, С. С. та Неліпа, В. В. (2014) Психо-дидактичні умови інтерактивного навчання студентів педагогічного університету. Педагогічні інновації у фаховій освіті: зб. наук. пр. (1 (5)). с. 245-251. ISSN 2307-3594

Ізбаш, С. С. та Ручко, Г. В. (2014) Принципи та функції організації методичної роботи у дошкільному навчальному закладі. Aktualne naukowe badania. Od teorii do praktyki: zbior raportow naukowych, 30.03.2014-31.03.2014. с. 16-18. ISSN 978-83-64652-23-3

А

Аносов, І. П. та Ізбаш, С. С. (2014) Здоров'язбережувальні освітні технології у професійно-педагогічній підготовці майбутніх учителів. Педагогіка здоров’я: зб. наук. пр. ІV Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 22-28.

Аносов, И. П. та Избаш, С. С. (2014) Интерактивные методы обучения в преподавании дисциплины «Основы педагогического мастерства». Модернизация системы непрерывного образования: сб. материалов VI Междунар. науч.-практ. конф., 10-12 июля 2014 г.. с. 267-275. ISSN 978-5-4242-0258-2

Б

Бєльчева, Т. Ф. та Ізбаш, С. С. (2014) Педагогіка: практичний курс: підручник за кредитно-модульною технологією навчання для бакалаврів. Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького. ISBN 978-617-7055-59-3

В

Воровка, М. І. та Петрученя, Г. Г. (2014) Джерела становлення гендерного підходу в педагогіці. Збірник наукових праць Військового інституту Київського національного університету імені Тараса Шевченка (46). с. 269-275.

Воровка, М. І. та Петрученя, Г. Г. (2014) Методологічні основи гендерних досліджень в педагогіці. In: Всеукраїнська науково-практична конференція "Технології формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів", 27-28 лютого 2014 року, Мелітопольський державний педагогічний університет, Мелітополь.

Воровка, Маргарита Іванівна та Петрученя, Ганна Григорівна (2014) Педагогічні умови та шляхи запобігання конфліктам в педагогічному процесі. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет ім.Г.Сковороди» - додаток 1 до вип.5, Том 4 (55): Тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору», 4. с. 86-93.

Г

Головкова, М. М. (2014) Цель, задачи, виды деятельности учителя народной школы (историко-педагогический аспект). Проблеми сучасної педагогічної освіти. Cерія: Педагогіка і психологія (44). с. 120-129.

Головкова, М. М. (2014) Професійна адаптація молодих фахівців в умовах дошкільного навчального закладу. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Cерія: Педагогіка і психологія (45). с. 57-63.

Головкова, М. М. (2014) Формування професіоналізму майбутніх педагогів: історико-педагогічний аспект. Наукові записки Ніжинського держ. університету: серія «Психолого-педагогічні науки» (4). с. 194-198.

Головкова, М. М. (2014) Влияние процесса обучения на воспитание и развитие учащихся (историко-педагогический аспект). Модернизация системы непрерывного образования: материалы VI Междунар. науч. конф.. с. 308-314.

Головкова, М. М. (2014) Гуманістичний підхід до виховання в педагогічній спадщині педагогів другої половини ХIХ ст. Проблеми сучасної педагогічної освіти (43). с. 70-76. ISSN 2311-1305

К

Кожевникова, А. В. (2014) Педагогічні умови готовності майбутніх вчителів до суб’єкт-суб’єктного управління педагогічним процесом. Науковий часопис НПУ ім. М.П.Драгоманова. Серія 19. Корекційна педагогіка та спеціальна психологія: зб. наук. пр. (25). с. 83-88. ISSN 2310-0893

Коробченко, А. А. (2014) Історія шкільної природничої освіти в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.): навчальний посібник. Видавничий будинок Мелітопольської міської друкарні.

Коробченко, А. А. (2014) Актуальність дослідження ідей м. Демкова для шкільної природничої освіти. Актуальність дослідження ідей М. Демкова для шкільної природничої освіти. с. 86-87.

Коробченко, А. А. (2014) Аналіз змісту природничої освіти в гімназіях України у ХІХ столітті. Проблемы современного педагогического образования (43-2). с. 122-129.

Коробченко, А. А. (2014) Виховання учнів загальноосвітньої школи в процесі навчання природничим дисциплінам. Соціально-педагогічна парадигма виховання: сутність та шляхи реалізації. с. 229-230.

Коробченко, А. А. (2014) Виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти. Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) (2). с. 106-112.

Коробченко, А. А. (2014) З історії підготовки керівників природничо-історичних екскурсій (початок ХХ ст.). Проблеми сучасної педагогічної освіти. Cерія. Педагогіка і психологія (45). с. 116-123.

Коробченко, А. А. (2014) Значення освітньої діяльності товариства дослідників природи при харківському університеті для популяризації природничих знань в Україні (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). Проблеми сучасної педагогічної освіти. Cерія. Педагогіка і психологія. с. 146-152.

Коробченко, А. А. (2014) Природничо-наукова підготовка вчителів земських шкіл (друга половина ХІХ – початок ХХ століття). Технології формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф.. с. 107-112.

Коробченко, А. А. (2014) Розвиток шкільної природничої освіти в Україні у ХІХ столітті. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Cерія: Педагогіка і психологія (42). с. 117-127.

Коробченко, А. А. (2014) Развитие естественнонаучного мышления современных школьников на основе использования опыта выдающихся отечественных педагогов. Модернизация системы непрерывного образования: материалы VI Междунар. науч.-практ. конф.. с. 381-387.

Коробченко, А. А. (2014) Природознавство в жіночих початкових і середніх навчальних закладах України (друга половина ХІХ – початок ХХ ст.). Збірник наукових праць Класичного приватного університету, 35 (88). с. 42-52.

Коробченко, А. А. (2014) Взгляды С. Миропольского (1842-1907) на преподавание естествознания в общеобразовательной школе. Science and education a new dimension (Pedagogy and Psychology). с. 87-92. ISSN p-ISSN 2308-5258 e- ISSN 2308-1996

Коробченко, А. А. (2014) Павло Аполлонович Тутковський (1858-1930)- природознавець і педагог. Павло Аполлонович Тутковський (1858-1930) - природознавець і педагог. с. 14-16.

Коробченко, А. А. (2014) Статут 1864 р. і шкільна природнича освіта. Актуальні питання вітчизняної, світової історії та історії науки: пошуки, роздуми, знахідки: матеріали сьомої Міжнар. наук. конф.. с. 38-39.

Коробченко, А. А. (2014) Проблеми шкільної природничої освіти на педагогічних з’їздах в Одесі (1864-1865). Дев’ятнадцята Всеукраїнська конференція молодих істориків освіти, науки і техніки та спеціалістів. с. 108-113.

Коробченко, А. А. (2014) Шкільна природнича освіта в Україні наприкінці ХVIII – на початку ХХ ст.: історіографія питання. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Cерія: Педагогіка і психологія (44). с. 176-184.

М

Молодиченко, Валентин та Прийма, Сергій та Сегеда, Наталя та Троіцька, Тамара та Афанасьєва, Людмила та Москальова, Людмила та Фалько, Наталя та Катаєв, Станіслав та Семікін, Михайло та Будько, Марина та Степаненко, Ірина та Мелаш, Валентина та Тараненко, Галина та Голозубов , Олександр та Солоненко, Анатолій та Ляпунова, Валентина та Помиткіна, Любов та Помиткін, Едуард та Дольська , Ольга (2014) Гармонізація культурно-освітньього простору вищої школи: проблеми та перспективи. Розд. 1.4. Концептуалізація відкритості в гармонізації культурно-освітнього простору майбутніх фахівців. Інший. Вид-во МДПУ ім. Б. Хмельницького; Вид-во ПГУ м. Седльце.

О

Окса, М. М. (2014) Інтернаціоналізація - важливий фактор розвитку магістерської освіти в Україні. British Journal of Science, Education and Culture, 1 (5). с. 271-275.

П

Петрученя, А. Г. та Воровка, М. И. (2014) Концепт «гендерная культура» в педагогических исследованиях на Украине. In: Международная научно-практическая конференция "Психолого-педагогические проблемы личности и общества", 20 февраля 2014 года, Днепропетровск.

Петрученя, Г. Г. та Воровка, М. І. (2014) Гендерний підхід як методологія освіти. In: Х Міжнародна науково-практична конференція "Військова освіта і наука: сьогодення та майбутнє", 21 листопада 2014, Київ.

Прийма, Сергій (2014) Синергійно-інформаційний підхід як методологічний інструментарій дослідження відкритої освіти дорослих. Education and Pedagogical Sciences («Освіта та педагогічна наука») , 2 (163). с. 56-63.

Прийма, Сергій (2014) Обеспечение семантической интероперабельности открытых систем образования взрослых посредством агенто-онтологического подхода. Перспективы науки и образования, 1 (7). с. 79-82.

Прийма, Сергій (2014) Освіта дорослих як ефективний механізм соціального залучення. Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи: зб. наук. пр., 2 (9). с. 68-79. ISSN 2308-6386

Прийма, Сергій (2014) Формування технологічної культури майбутніх учителів інформатики – актуальна проблема сучасної педагогічної освіти. Освіта впродовж життя: вимоги часу. с. 93-95.

Прийма, Сергій (2014) Інформаційні процеси як механізм соціокультурної динаміки відкритої освіти. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія "Педагогіка і психологія", 45 (2). с. 258-267.

Прийма, Сергій (2014) Критерії та принципи відкритої освіти як системи синергетичного типу. Гуманітарний вісник ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди» , II (10). с. 44-51.

Прийма, Сергій (2014) Відкрита освіта як нова парадигма реалізації ідей і принципів людиномірності. Технології формування педагогічного професіоналізму майбутніх учителів: матер. всеукр. наук.-практ. конф.. с. 119-130.

Прийма, Сергій (2014) Основні положення культурно-освітнього простору як системи синергетичного типу. Гармонізація культурно-освітнього простору вищої школи: соціально-педагогічні аспекти. с. 266-268.

Прийма, Сергій (2014) Возможности и ограничения современной образовательной действительности. Синергийно-информационный подход как методологический инструментарий исследования открытого образования взрослых. Інший. Elpil - Jaroslaw Pilich.

Прийма, Сергій (2014) Філософські аспекти соціокультурних досліджень в умовах глобалізації. П.3.2. Синергійно-інформаційний підхід як постнекласична методологія відкритої освіти дорослих. Інший. Видавництво Маковецький Ю.В., Дніпропетровськ.

Прийма, Сергій та Панін, Олексій (2014) Теоретичне обгрунтування і розробка прототипу інтелектуальної онтолого-керованої інформаційної системи Національної рамки кваліфікацій. Інформаційні технології в освіті . с. 274-290.

Цей список був створений у Thu Apr 25 09:18:11 2024 EEST.