Коробченко, А. А. (2014) Виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти. Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) (2). с. 106-112.
Text
Виховний потенціал сучасної.pdf Скачати (472kB) |
Резюме
У статті досліджується виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти. Зокрема наголошується на великих виховних можливостях предметів природничо-наукового циклу. Вказується, що правильно організоване виховання в процесі навчання природничим дисциплінам допоможе сформувати у учнів певну систему ціннісних орієнтацій до навколишньої дійсності, до природи і ролі людини в ній. Висвітлюються погляди педагогів минулого і сучасності на проблему виховуючого значення природничих наук в системі навчальних предметів. Акцентується увага на необхідності реалізації компетентнісного підходу на уроках природничих дисциплін. Розкривається виховне значення методів, засобів і форм навчання природничим дисциплінам.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 10 Жов 2019 06:33 |
Останні зміни: | 10 Жов 2019 06:33 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6803 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |