Виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти

Коробченко, А. А. (2014) Виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти. Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) (2). pp. 106-112.

[thumbnail of Виховний потенціал сучасної.pdf] Text
Виховний потенціал сучасної.pdf

Download (472kB)

Abstract

У статті досліджується виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти. Зокрема наголошується на великих виховних можливостях предметів природничо-наукового циклу. Вказується, що правильно організоване виховання в процесі навчання природничим дисциплінам допоможе сформувати у учнів певну систему ціннісних орієнтацій до навколишньої дійсності, до природи і ролі людини в ній. Висвітлюються погляди педагогів минулого і сучасності на проблему виховуючого значення природничих наук в системі навчальних предметів. Акцентується увага на необхідності реалізації компетентнісного підходу на уроках природничих дисциплін. Розкривається виховне значення методів, засобів і форм навчання природничим дисциплінам.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Unnamed user with email volikalla64@gmail.com
Date Deposited: 10 Oct 2019 06:33
Last Modified: 10 Oct 2019 06:33
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6803

Actions (login required)

View Item
View Item