Коробченко, А. А. (2014) Виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти. Наукові записки. Серія «Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя) (2). pp. 106-112.
Виховний потенціал сучасної.pdf
Download (472kB)
Abstract
У статті досліджується виховний потенціал сучасної шкільної природничої освіти. Зокрема наголошується на великих виховних можливостях предметів природничо-наукового циклу. Вказується, що правильно організоване виховання в процесі навчання природничим дисциплінам допоможе сформувати у учнів певну систему ціннісних орієнтацій до навколишньої дійсності, до природи і ролі людини в ній. Висвітлюються погляди педагогів минулого і сучасності на проблему виховуючого значення природничих наук в системі навчальних предметів. Акцентується увага на необхідності реалізації компетентнісного підходу на уроках природничих дисциплін. Розкривається виховне значення методів, засобів і форм навчання природничим дисциплінам.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > L Освіта (Загальне) |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Unnamed user with email volikalla64@gmail.com |
Date Deposited: | 10 Oct 2019 06:33 |
Last Modified: | 10 Oct 2019 06:33 |
URI: | https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6803 |