Коробченко, А. А. (2014) Аналіз змісту природничої освіти в гімназіях України у ХІХ столітті. Проблемы современного педагогического образования (43-2). с. 122-129.
Text
Аналіз змісту природничої освіти.pdf Скачати (461kB) |
Резюме
В статті висвітлено особливості змісту природничої освіти в гімназіях України у ХІХ столітті. Основними джерелами для аналізу слугували навчальні плани і навчальні програми гімназій досліджуваного періоду. Закцентовано увагу на реалізації змісту природничих дисциплін і проблемах їх викладання у досліджуваних навчальних закладах.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 10 Жов 2019 05:50 |
Останні зміни: | 10 Жов 2019 05:50 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6776 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |