Головкова, М. М. (2014) Формування професіоналізму майбутніх педагогів: історико-педагогічний аспект. Наукові записки Ніжинського держ. університету: серія «Психолого-педагогічні науки» (4). pp. 194-198.
![]() |
Text
Формування професіоналізму.pdf Download (273kB) |
Abstract
Аналіз науково-теоретичної спадщини педагогів другої половини ХIХ століття дозволив виділити загальні риси формування професіоналізму майбутніх педа- гогів в освітніх закладах України ХІХ – початку ХХ століття в умовах теоре- тичної та практичної підготовки. Доведено, що у другій половині ХIХ століття постало питання не тільки про теоретичну підготовку вчителів народних шкіл, а й про практичну, виокремлюючи провідну роль у цій підготовці педагогіч- ній практиці. Провідні вчені того часу вбачали в педагогічній практиці одну з необхідних форм ефективної підготовки вчительських кадрів, вважаючи її основою загальної підготовки вчителя народної школи.
Item Type: | Article |
---|---|
Subjects: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Divisions: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Depositing User: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Date Deposited: | 29 Jul 2019 09:22 |
Last Modified: | 02 Oct 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6173 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |