МДПУ репозиторій

Формування професіоналізму майбутніх педагогів: історико-педагогічний аспект

Головкова, М. М. (2014) Формування професіоналізму майбутніх педагогів: історико-педагогічний аспект. Наукові записки Ніжинського держ. університету: серія «Психолого-педагогічні науки» (4). с. 194-198.

[img] Text
Формування професіоналізму.pdf

Скачати (273kB)

Резюме

Аналіз науково-теоретичної спадщини педагогів другої половини ХIХ століття дозволив виділити загальні риси формування професіоналізму майбутніх педа- гогів в освітніх закладах України ХІХ – початку ХХ століття в умовах теоре- тичної та практичної підготовки. Доведено, що у другій половині ХIХ століття постало питання не тільки про теоретичну підготовку вчителів народних шкіл, а й про практичну, виокремлюючи провідну роль у цій підготовці педагогіч- ній практиці. Провідні вчені того часу вбачали в педагогічній практиці одну з необхідних форм ефективної підготовки вчительських кадрів, вважаючи її основою загальної підготовки вчителя народної школи.

Тип елементу : Стаття
Теми: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 29 Лип 2019 09:22
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6173

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу