Головкова, М. М. (2014) Формування професіоналізму майбутніх педагогів: історико-педагогічний аспект. Наукові записки Ніжинського держ. університету: серія «Психолого-педагогічні науки» (4). с. 194-198.
Text
Формування професіоналізму.pdf Скачати (273kB) |
Резюме
Аналіз науково-теоретичної спадщини педагогів другої половини ХIХ століття дозволив виділити загальні риси формування професіоналізму майбутніх педа- гогів в освітніх закладах України ХІХ – початку ХХ століття в умовах теоре- тичної та практичної підготовки. Доведено, що у другій половині ХIХ століття постало питання не тільки про теоретичну підготовку вчителів народних шкіл, а й про практичну, виокремлюючи провідну роль у цій підготовці педагогіч- ній практиці. Провідні вчені того часу вбачали в педагогічній практиці одну з необхідних форм ефективної підготовки вчительських кадрів, вважаючи її основою загальної підготовки вчителя народної школи.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LB Теорія і практика освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 29 Лип 2019 09:22 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6173 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |