Bogdan Khmelnitsky Melitopol State Pedagogical University

Формування професіоналізму майбутніх педагогів: історико-педагогічний аспект

Головкова, М. М. (2014) Формування професіоналізму майбутніх педагогів: історико-педагогічний аспект. Наукові записки Ніжинського держ. університету: серія «Психолого-педагогічні науки» (4). pp. 194-198.

[thumbnail of Формування професіоналізму.pdf] Text
Формування професіоналізму.pdf

Download (273kB)

Abstract

Аналіз науково-теоретичної спадщини педагогів другої половини ХIХ століття
дозволив виділити загальні риси формування професіоналізму майбутніх педа-
гогів в освітніх закладах України ХІХ – початку ХХ століття в умовах теоре-
тичної та практичної підготовки. Доведено, що у другій половині ХIХ століття
постало питання не тільки про теоретичну підготовку вчителів народних
шкіл, а й про практичну, виокремлюючи провідну роль у цій підготовці педагогіч-
ній практиці. Провідні вчені того часу вбачали в педагогічній практиці одну з
необхідних форм ефективної підготовки вчительських кадрів, вважаючи її
основою загальної підготовки вчителя народної школи.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > LB Теорія і практика освіти
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Unnamed user with email volikalla64@gmail.com
Date Deposited: 29 Jul 2019 09:22
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: https://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6173

Actions (login required)

View Item
View Item