Прийма, Сергій (2014) Інформаційні процеси як механізм соціокультурної динаміки відкритої освіти. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія "Педагогіка і психологія", 45 (2). с. 258-267.
Це - остання версія цього елементу.
Text
9_распознан.pdf Скачати (1MB) |
Резюме
Публікація містить дослідження відкритої освіти що визначається як складна нелінійна нерівноважа соціокультурна система «процесуальної» природи. Теоретично обґрунтовано доцільність використання інформаційних процесів в якості механізмів соціокультурної динаміки. Автор приходить висновку про необхідність застосування синергетико-інформаційного підходу в якості методології дослідження відкритої освіти.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > L Освіта (Загальне) L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Науковий відділ |
Дата внесення: | 11 Вер 2017 11:57 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1388 |
Доступні версії цього елементу
-
Інформаційні процеси як механізм соціокультурної динаміки відкритої освіти. (deposited 24 Квіт 2017 08:02)
- Інформаційні процеси як механізм соціокультурної динаміки відкритої освіти. (deposited 11 Вер 2017 11:57) [Представлено на екрані]
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |