MDPU Repository

Інформаційні процеси як механізм соціокультурної динаміки відкритої освіти

Прийма, Сергій (2014) Інформаційні процеси як механізм соціокультурної динаміки відкритої освіти. Проблеми сучасної педагогічної освіти. Серія "Педагогіка і психологія", 45 (2). pp. 258-267.

This is the latest version of this item.

[img] Text
9_распознан.pdf

Download (1MB)

Abstract

Публікація містить дослідження відкритої освіти що визначається як складна нелінійна нерівноважа соціокультурна система «процесуальної» природи. Теоретично обґрунтовано доцільність використання інформаційних процесів в якості механізмів соціокультурної динаміки. Автор приходить висновку про необхідність застосування синергетико-інформаційного підходу в якості методології дослідження відкритої освіти.

Item Type: Article
Subjects: L Освіта > L Освіта (Загальне)
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти
L Освіта > LC Спеціальні аспекти освіти > LC5201 Додаткова освіта. Доросла освіта. Неперервна Освіта
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Науковий відділ
Date Deposited: 11 Sep 2017 11:57
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/1388

Available Versions of this Item

Actions (login required)

View Item View Item