Петрученя, Г. Г. та Воровка, М. І. (2014) Гендерний підхід як методологія освіти. In: Х Міжнародна науково-практична конференція "Військова освіта і наука: сьогодення та майбутнє", 21 листопада 2014, Київ.
Text
=Тези_Військова освіта і наука_11.2014-405-406.pdf Скачати (215kB) |
Резюме
Демократичний вибір України орієнтує на впровадження в усі сфери суспільного життя гендерного підходу , що передбачає оцінку будь - якого заходу , що планується , а також законодавства , стратегій і програм в усіх галузях і на всіх рівнях з точки зору його впливу на жінок і чоловіків . Ця стратегія ґрунтується на тому , що інтереси та досвід жінок , як і чоловіків , мають стати невід ’ ємним критерієм при розробці загальної концепції , при здійсненні моніторингу й оцінки загальних напрямів діяльності і програм у політичних , економічних та суспільних сферах для того , щоб жінки , як і чоловіки , могли одержувати однакові можливості і шанси , а нерівність щоб ніколи не вкорінювалась .
Тип елементу : | Доповідь на конференції або симпозіумі (Інший) |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 15 Лип 2019 08:47 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5994 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |