МДПУ репозиторій

Гендерний підхід як методологія освіти

Петрученя, Г. Г. та Воровка, М. І. (2014) Гендерний підхід як методологія освіти. In: Х Міжнародна науково-практична конференція "Військова освіта і наука: сьогодення та майбутнє", 21 листопада 2014, Київ.

[img] Text
=Тези_Військова освіта і наука_11.2014-405-406.pdf

Скачати (215kB)

Резюме

Демократичний вибір України орієнтує на впровадження в усі сфери суспільного життя гендерного підходу , що передбачає оцінку будь - якого заходу , що планується , а також законодавства , стратегій і програм в усіх галузях і на всіх рівнях з точки зору його впливу на жінок і чоловіків . Ця стратегія ґрунтується на тому , що інтереси та досвід жінок , як і чоловіків , мають стати невід ’ ємним критерієм при розробці загальної концепції , при здійсненні моніторингу й оцінки загальних напрямів діяльності і програм у політичних , економічних та суспільних сферах для того , щоб жінки , як і чоловіки , могли одержувати однакові можливості і шанси , а нерівність щоб ніколи не вкорінювалась .

Тип елементу : Доповідь на конференції або симпозіумі (Інший)
Теми: L Освіта > LA Історія освіти
Підрозділи: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Користувач, що депонує: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Дата внесення: 15 Лип 2019 08:47
Останні зміни: 02 Жов 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5994

Виконати (потребує авторізації)

Перегляд елементу Перегляд елементу