MDPU Repository

Гендерний підхід як методологія освіти

Петрученя, Г. Г. and Воровка, М. І. (2014) Гендерний підхід як методологія освіти. In: Х Міжнародна науково-практична конференція "Військова освіта і наука: сьогодення та майбутнє", 21 листопада 2014, Київ.

[img] Text
=Тези_Військова освіта і наука_11.2014-405-406.pdf

Download (215kB)

Abstract

Демократичний вибір України орієнтує на впровадження в усі сфери суспільного життя гендерного підходу , що передбачає оцінку будь - якого заходу , що планується , а також законодавства , стратегій і програм в усіх галузях і на всіх рівнях з точки зору його впливу на жінок і чоловіків . Ця стратегія ґрунтується на тому , що інтереси та досвід жінок , як і чоловіків , мають стати невід ’ ємним критерієм при розробці загальної концепції , при здійсненні моніторингу й оцінки загальних напрямів діяльності і програм у політичних , економічних та суспільних сферах для того , щоб жінки , як і чоловіки , могли одержувати однакові можливості і шанси , а нерівність щоб ніколи не вкорінювалась .

Item Type: Conference or Workshop Item (Other)
Subjects: L Освіта > LA Історія освіти
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
Date Deposited: 15 Jul 2019 08:47
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5994

Actions (login required)

View Item View Item