Гендерний підхід як методологія освіти

Петрученя, Г. Г. and Воровка, М. І. (2014) Гендерний підхід як методологія освіти. In: Х Міжнародна науково-практична конференція "Військова освіта і наука: сьогодення та майбутнє", 21 листопада 2014, Київ.

[thumbnail of =Тези_Військова освіта і наука_11.2014-405-406.pdf] Text
=Тези_Військова освіта і наука_11.2014-405-406.pdf

Download (215kB)

Abstract

Демократичний
вибір
України
орієнтує
на
впровадження
в
усі
сфери
суспільного
життя
гендерного
підходу
,
що
передбачає
оцінку
будь
-
якого
заходу
,
що
планується
,
а
також
законодавства
,
стратегій
і
програм
в
усіх
галузях
і
на
всіх
рівнях
з
точки
зору
його
впливу
на
жінок
і
чоловіків
.
Ця
стратегія
ґрунтується
на
тому
,
що
інтереси
та
досвід
жінок
,
як
і
чоловіків
,
мають
стати
невід

ємним
критерієм
при
розробці
загальної
концепції
,
при
здійсненні
моніторингу
й
оцінки
загальних
напрямів
діяльності
і
програм
у
політичних
,
економічних
та
суспільних
сферах
для
того
,
щоб
жінки
,
як
і
чоловіки
,
могли
одержувати
однакові
можливості
і
шанси
,
а
нерівність
щоб
ніколи
не
вкорінювалась
.

Item Type: Conference or Workshop Item (Other)
Subjects: L Освіта > LA Історія освіти
Divisions: Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності
Depositing User: Users 20 not found.
Date Deposited: 15 Jul 2019 08:47
Last Modified: 02 Oct 2019 05:52
URI: http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/5994

Actions (login required)

View Item
View Item