Головкова, М. М. (2014) Гуманістичний підхід до виховання в педагогічній спадщині педагогів другої половини ХIХ ст. Проблеми сучасної педагогічної освіти (43). с. 70-76. ISSN 2311-1305
Text
Гуманістичний підхід.pdf Скачати (394kB) |
Резюме
Аналіз педагогічної спадщини педагогів ХIХ століття дозволив встановити значущість, цінність думок, рекомендацій висловлених педагогами щодо гуманізації виховного процесу в освітніх закладах. Охарактеризовано погляди педагогів стосовно гуманного ставлення до особистості вчителя та учня, гуманістичного розуміння ролі педагогічних рад, гуманізації «загальнолюдської освіти».
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Теми: | L Освіта > LA Історія освіти |
Підрозділи: | Факультет інформатики, математики та економіки > Кафедра педагогіки і педагогічної майстерності |
Користувач, що депонує: | Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності |
Дата внесення: | 29 Лип 2019 09:22 |
Останні зміни: | 02 Жов 2019 05:52 |
URI: | http://eprints.mdpu.org.ua/id/eprint/6073 |
Виконати (потребує авторізації)
Перегляд елементу |